صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

خمس: این مدل بازیکنان را نمی‌خواهم
پاکو خمس سرمربی تراکتور درباره عملکرد مهدی حسینی و مقایسه آن با فصل قبل می‌گوید: «محمد حسینی بازیکنی است که فصل پیش برای ما خیلی بازی کرد و یکی از بازیکنان مهم تیم ما بود. در فصل جاری بازیکنان دیگری در آن پست اضافه شدند و رقابت سخت‌تر شده و شاید حقش بود در برخی از بازی‌ها دقایق بیشتری بازی کند و از ابتدا در ترکیب باشد. فکر می‌کنم باید به کار کردن و تلاش کردن ادامه دهد، جام حذفی از راه می‌رسد و باید خودش را آماده نگه دارد؛ به عنوان سرمربی کسی را نمی‌خواهم که دلش با تراکتور نباشد. اگر بازیکنی نمی‌خواهد عضوی از مجموعه تراکتور باشد از اینجا برود. بازیکنانی می‌خواهیم که بخواهند در تراکتور رشد کنند. محمد حسینی بازیکن خوبی است که می‌توانست دقایق بیشتری بازی کند. سطحی که شجاع و آقاسی بازی می‌کنند بالاست.»
خمس درباره برگزاری دربی با VAR این طور می‌گوید: «در فوتبال باید عدالت وجود داشته و قوانین برای همه یکسان باشد. درست است که می‌خواهند آزمایش انجام دهند اما VAR آزمایش شده است و فکر می‌کنم اگر استفاده شود باید برای همه باشد و نباید نابرابری در فوتبال باشد؛ یک بازی باشد و یک بازی نباشد نابرابری ایجاد می‌کند؛ تیم‌هایی با یک قانونی بازی می‌کنند و دیگر تیم‌ها با قانونی دیگر.»


بازگشت فلاح و تی‌ورده به تمرینات گل گهر
مصدومیت‌‌های پیاپی در گل‌گهر سیرجان تبدیل به چالشی برای سرمربی یونانی این تیم شده با اینحال اکنون بازگشت 2 بازیکن به تمرینات گروهی این تیم قطعاً خبر خوبی برای مارینوس اوزونیدیس خواهد بود. سامان فلاح که پس از تحمل دوران مصدومیت در بازی‌های تیم ملی امید، دوباره دچار آسیب‌دیدگی شده بود و به همین خاطر در بازی‌های اخیر گل‌گهر حضور نداشت، با پشت سر گذاشتن دوران درمان مجدداً به آمادگی لازم رسیده و در چند روز اخیر به تمرینات گروهی تیم اضافه شده است.
به این ترتیب نگرانی‌های اوزونیدیس در خط دفاعی کمتر شده و این مدافع جوان در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.
همچنین میشل تی‌ورده زننده گل تیمش به پرسپولیس که توسط داور گرفته نشد، دیگر مصدوم گل‌گهر بود اما این مهاجم هلندی پس از پشت سر گذاشتن دوره درمانی در تمرینات گروهی تیم شرکت کرد و به این ترتیب دغدغه‌های هجومی سرمربی یونانی نیز کمتر شد.
مهران گلزاری و مهدی تیکدری، 2 مصدوم دیگر گل‌گهر هستند که مدت دوری آنها از مستطیل سبز مشخص نیست.
سیرجانی‌ها سه‌شنبه در اراک مقابل آلومینیوم به میدان می‌روند.

جستجو
آرشیو تاریخی