سرمربی سه‌گانه تاریخی هو شد!

دیدار دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. روند ضعیف سیتیزن‌ها در لیگ برتر کماکان ادامه دارد و آنها در 6 بازی اخیر خود در این رقابت‌ها تنها 1 پیروزی کسب کرده‌اند.
افزون بر این، منچسترسیتی برای سومین بازی متوالی در ورزشگاه اتحاد متوقف شد و بدین ترتیب، تیم پپ گواردیولا بیش از یک ماه طعم برد را در خانه نچشیده است. منچسترسیتی عصر شنبه نیز در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را مقابل کریستال پالاس از دست داد و این اتفاق صبر هواداران این باشگاه را لبریز کرد.
برخی از هواداران منچسترسیتی پس از دریافت گل تساوی و پایان بازی با کریستال پالاس، پپ گواردیولا را هو کردند. این در حالی است که گواردیولا طی سال‌های اخیر منچسترسیتی را به قدرت اول فوتبال باشگاهی اروپا تبدیل کرده و فصل گذشته با فتح سه‌گانه، شاهکار خود را با این تیم تکمیل کرد. هو شدن گواردیولا در اتحاد، تعجب کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته و آنها این اقدام هواداران منچسترسیتی را بی‌احترامی به یکی از بزرگ‌ترین سرمربیان تاریخ دانسته‌اند. کاربری در حساب x خود نوشته است: «باشگاه شما بدون این مرد (گواردیولا) هیچ است. احترام بگذارید، این میراث فوتبال است.»
کاربر دیگری نیز در واکنش به این اتفاق توییت زیر را منتشر کرد: «من صدای هو کردن هواداران منچسترسیتی را می‌شنوم. به همین دلیل است که آنها همچنان یک باشگاه کوچک محسوب می‌شوند.»

جستجو
آرشیو تاریخی