صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

دانیال به بازی اهواز می‌رسد
پرسپولیس روز سه‌شنبه در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که شاگردان یحیی گل‌محمدی قصد دارند با برد در این بازی وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند. این در حالی است که دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس در دربی 102 و در بازی مقابل استقلال مصدوم شد تا شایعاتی در خصوص نرسیدن او به بازی با استقلال خوزستان به گوش برسد. از طرف دیگر اسماعیلی‌فر در روزهای اخیر زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را پیگیری کرده و به نظر می‌رسد که تا شرایط موجود مشکلی برای بازی مقابل استقلال خوزستان نخواهد داشت، اما اینکه یحیی گل‌محمدی از این بازیکن در بازی روز سه‌شنبه استفاده کند یا نه، موضوعی است که تا فردا درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.


پرسپولیس: استقلال 8 امتیاز با داوری گرفت
بعد از اینکه استقلالی‌ها گفتند پرسپولیس در نبود کمک داور ویدیویی 8 امتیاز با اشتباهات داوری گرفته و نباید اینجای جدول حضور می‌داشت، باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدیویی تمام اشتباهات داوری به سود استقلال تا اینجای فصل را منتشر کرد. در این ویدیو به اشتباهات تیم داوری در بازی‌های استقلال مقابل ذوب آهن، آلومینیوم، ملوان و شمس آذر اشاره شده و باشگاه پرسپولیس هم مدعی شده استقلال هم از اشتباهات داوری سود برده و 8 امتیازش را از همین طریق به دست آورده است.

رکورد شکایت شکسته شد
در آخرین مورد از اتفاقات پسادربی باشگاه پرسپولیس از ابوالفضل جلالی و صابر حردانی دو مدافع کناری استقلال به خاطر شادی گل‌شان رو به تماشاگران پرسپولیس شکایت کرد تا رکوردشکنی ادامه داشته باشد. اولین شکایت پرسپولیس از جواد نکونام، علی سامره و سیدحسین حسینی، سرمربی، مدیر و کاپیتان تیم استقلال به خاطر اظهارات‌شان بعد از بازی بود. دومین شکایت از باشگاه استقلال به خاطر دور زدن سقف قرارداد و ثبت غیر قانونی بازیکن جدید این باشگاه بود. شکایت سوم از داور مسابقه انجام شد که به‌زعم پرسپولیسی‌ها قضاوت ضعیفی در این بازی داشت. شکایت بعدی هم از خداداد افشاریان مسئول کمیته داوران صورت گرفت آن هم به خاطر آن ویدیوی معروف در ورزشگاه آزادی. پرسپولیس از محمد نوازی مربی تیم استقلال هم شکایت کرد چرا که این مربی محروم بوده اما در میکسدزون مصاحبه کرده است. این باشگاه همچنین از سعید اکبری مدیر رسانه‌ای استقلال و ماساژور تیم استقلال که بعد از گل استقلال به سوی نیمکت پرسپولیس شادی خارج از عرفی انجام داده بود، شکایت کرده.


بهترین گلزنان پایه‌ها در پرسپولیس
گلزنان برتر رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تهران در تیم‌های پرسپولیس توپ می‌زنند. امیررضا شیخی‌راد این هفته با پوکری که داشت بار دیگر به صدر جدول گلزنان رده سنی جوانان رفت. او که ۲۰ گله است برای کسب عنوان آقای گلی، رقیبی ۱۹ گله دارد. در رده سنی نوجوانان تهران نیز، امیررضا سینکائی ناصری با سه گل اختلاف نسبت به نفر دوم و با ۱۹ گل زده در صدر قرار گرفته است.

جستجو
آرشیو تاریخی