صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و دو - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و دو - ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر و مصاحبه

آزادی یک زندانی با اقدام سپاهانی‌ها
بازیکنان سپاهان در آستانه دیدار برابر فولاد خوزستان دست به یک کار تحسین‌برانگیز زدند و با مشارکت مالی یکدیگر به آزادی یک زندانی که گفته می‌شود سال‌ها به دلیل بدهی مالی در زندان بوده است، کمک کردند. تیم فوتبال سپاهان روز پنجشنبه آماده دیداری می‌شود که بلافاصله پس از پایان دربی 102 پایتخت آغاز می‌شود و شاگردان مورایس در صورت شکست استقلال می‌توانند حتی با پیروزی بار دیگر به صدر جدول بازگردند. با وجود تغییرات و تحولات خبرسازی که در اصفهان رخ داد، بازیکنان سپاهان زیر نظر مورایس روزهای خوشی را تجربه می‌کنند و یکی از اهداف آنها اگرچه به صراحت آن را بیان نمی‌کنند، کسب قهرمانی در 3 جامی است که در لیگ ایران و آسیا پیش‌روی آنها قرار دارد؛ اتفاقی که تاکنون هیچ تیم ایرانی موفق به رقم زدن آن نشده است.

 
مدیرعامل ملوان: حرف نمی‌زنیم سرمان را نبرید
آرش فهمیده، مدیرعامل ملوان گفت: «از اول فصل خط و خطوط‌مان بر این اساس بود که دور از هیجان و هیاهو کار را جلو ببریم. به همین خاطر هم خیریت کارمان را دیدیم و باوجود حضور بانوان، ما همیشه بهترین شرایط میزبانی را برای تیم‌های حریف به وجود آوردیم و بهترین محیط را داشته‌ایم. اما الان این موضوع به ضرر ما تمام می‌شود. سرمربی و سرپرست ما هیچ اعتراضی نمی‌کنند و من هم هرگز مصاحبه نکردم. من به آقای افشاریان زنگ زدم و گفتم از بازی استقلال، سپاهان و صنعت نفت آبادان همیشه اشتباهات تأثیرگذار علیه ما بوده است. حالا چون چیزی نگفتیم باید این اشتباهات ادامه داشته باشد؟»
او در مورد سیاست خود برای ملوان عنوان کرد: «تیم ما شخصی اداره می‌شود و واقعاً این اشتباهات قابل تحمل نیست. در بازی استقلال کرنر اصلاً درست نبود و آمد وارد دروازه ما شد. من شخصاً از اینکه در مسیری باشیم که دور از هیاهو و اعتراض به داور قرار بگیریم، استقبال می‌کنم و به هیچ وجه هم نمی‌خواهم به داوران فشار بیاورم. ما این جایگاه را به عنوان تیمی که قصد اعتراض به داور را ندارد، ترسیم کردیم و به خاطر آن هزینه دادیم. متأسفانه ما اعتراض نمی‌کنیم و دوست نداریم وارد این عرصه فشار بر جامعه داوری شویم. چون آنها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند.»


پیروزی مدعیان قهرمانی لیگ یک
چادرملو صدر را از خیبر پس گرفت
هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال دیروز پیگیری شد و در مهمترین مسابقه چادرملو با پیروزی ۳ -0 برابر شاهین بندر عاملی موفق شد صدر جدول را از خیبر خرم آباد پس بگیرد. در دیگر دیدارها داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه به تساوی یک گله رسیدند و فجر سپاسی هم با 3 گل مس سونگون را شکست داد. در دیگر دیدارها پارس جنوبی جم 2-1 دریا بابل را شکست داد و چادرملو اردکان هم با 3 گل مقابل شاهین بندر عاملی به پیروزی رسید. به این ترتیب در پایان هفته شانزدهم لیگ دسته اول، چادرملو با ۳۵ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و خیبر خرم آباد هم با ۳۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی