خبر

حبیب اخلاقی جانشین بنا شد
حبیب اخلاقی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی تهران با استعفای محمد بنا، مدیر تیم‌های کشتی فرنگی تهران شد. حبیب اخلاقی، دارنده دو مدال برنز جهان و مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان مدیر تیم‌های کشتی فرنگی استان تهران منصوب شد. پیش از این محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی، این مسئولیت را بر عهده داشت اما طبق اعلام هیأت کشتی تهران به خاطر مشغله شخصی قادر به ادامه همکاری با هیأت کشتی تهران برای حضور در این پست نبود.


کیهانی: قاسمپور پر قدرت برمی‌گردد
سهراب کیهانی، پزشک معتمد فدراسیون کشتی از پارگی ۲۰ تا ۳۰ درصدی کشاله ران کامران قاسمپور خبر داد‌: «برای حضور او در المپیک جای نگرانی وجود ندارد.» او با تأیید خبر پارگی دوباره کشاله ران کامران قاسمپور ستاره کشتی آزاد ایران می‌گوید: «بررسی MRI نشان می‌دهد کشاله ران قاسمپور ۲۰ تا ۳۰ درصد دچار پارگی شده و با توجه به اتفاق مشابه چند ماه پیش، او در حال حاضر از هر دو پای خود دچار این آسیب‌دیدگی شده است. قرار است اقدامات‌مان را برای حضور کامران قاسمپور در میادین انجام دهیم تا مشکلی از این بابت نداشته باشد.» کیهانی مصدومیت قاسمپور را نگران‌کننده نمی‌داند: «اصلاً جای نگرانی وجود ندارد و هیچ خطری او را تهدید نمی‌کند. قطعاً با اقدامات درمانی او آماده حضور پر قدرت در میادین خواهد شد.»


درخشش بی‌پایان یخچالی در لیگ آلمان
بهنام یخچالی در روز پیروزی تیم رومراشتروم، عملکرد درخشانی را به ثبت رساند. در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» با باخت دور از انتظار هفته قبل، مقابل تیم «کیرچیم» به پیروزی رسید. در روزی که یاران بهنام یخچالی با نتیجه ۹۵ - ۶۷ میهمان خود را شکست دادند، ستاره بسکتبال ایران با ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس گل، یک توپ‌ربایی و تأثیرگذاری ۲۵، بهترین بازیکن زمین شد تا به روند خوب خود در ترکیب گلادیاتورها ادامه دهد. تیم رومراشتروم گلادیاتور تریر حالا با ۸ برد، ۳ باخت و ۱۶ امتیاز از ۱۱ بازی،  رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ بسکتبال آلمان را دارد.


اعلام اسامی سنگنوردان اعزامی به کاپ آسیا
مسابقات سنگنوردی کاپ آسیا از ۲۱ تا ۲۵ آذر ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود و کادر فنی اسامی سنگنوردان اعزامی به این مسابقات را اعلام کرد که نام الناز رکابی نیز در این فهرست وجود دارد. او پس از بازی‌های آسیایی هانگژو به‌دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات گزینشی المپیک اندونزی شرکت کند. ۹ سنگنورد در سه ماده راهی این مسابقات خواهند شد که الناز رکابی تنها ورزشکار بانوی اعزامی به کاپ آسیاست.
اعضای تیم ماده سرعت: رضا علیپور شنازندی فرد، محمد ملودی و امیرحسین روح اللهی
ماده لید: رادین فروغیان، محمدحسین ساغری و الناز رکابی
ماده بولدرینگ: رادین فروغیان، فرزین قاجاریه، علی سلیمیان، محمدامین یزدی زاد و الناز رکابی
سرپرست: سعید حاجی بگلو
مربی: مسعود زینالی

 

جستجو
آرشیو تاریخی