چگونه بگویم از حمایت VAR پشیمانم!

در هفته‌های اخیر VAR با چند اشتباه فاحش باعث واکنش شدید مربیان، بازیکنان و هواداران شده است.
باشگاه‌هایی مانند آرسنال، لیورپول، وولوز و بسیاری دیگر همگی از این تصمیم‌گیری‌های اشتباه به واسطه این تکنولوژی لطمه دیده‌اند.
 هاوارد وب، رئیس اتحادیه داوران لیگ برتر، چند بار برای این اشتباهات عذرخواهی کرده است اما سرمربیانی مانند میکل آرتتا و گری اونیل گفته‌اند که این کافی نیست.
 اونیل ادعا کرده است که تیمش (وولوز) تا به اینجای کار در این فصل لیگ برتر 7 امتیاز را مستقیماً به خاطر اشتباهات VAR از دست داده است.
 لینه‌کر که در برنامه «مچ آف د دی»، از گلایه‌های این سرمربیان حمایت کرد و گفت که از میزان اشتباهات VAR ناامید شده است. لینه‌کر در صحبت با کارشناسان، یان رایت و جرمین جناس، پس از جنجال‌های جدید در روز شنبه که مربوط به بازی آرسنال و استون ویلا بود، ناراحتی خود را ابراز کرد.
 هواداران آرسنال احساس کردند که در جریان شکست 1-0 خود به اشتباه یک پنالتی دریافت نکردند (زمانی که داگلاس لوئیز با گابریل ژسوس در محوطه جریمه درگیر شد و مهاجم آرسنال را به زمین زد) که باعث شد آنها صدر جدول را از دست بدهند.
 لینه کر گفت: «باید بگویم که دیگر خیلی از VAR خوشم نمی‌آید، من یکی از کسانی بودم که از آن حمایت می‌کردم و در واقع کاملاً احساس گناه می‌کنم، قطعاً اشتباه می‌کردم چون که بازی را خراب می‌کند.» رایت هم در تأیید حرف او VAR را «مسخره‌ترین قانون فوتبال» دانست.
جستجو
آرشیو تاریخی