صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و نه - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و نه - ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

ساری میزبان انتخابی تیم ملی بدمینتون نوجوانان
 مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور دختران، انتخابی تیم ملی فردا به میزبانی ساری شروع می‌شود. به گفته عباد دلیری رئیس اداه کل ورزش و تربیت‌بدنی مازندران، مسابقات بدمینتون دختران نوجوان، قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در رده سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در ساری برگزار می‌شود.  این مسابقات به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران با محوریت یادبود «شهیده طاهره هاشمی» تنها شهید دختر حماسه مردمی سال ۶۰ مردم آمل برگزار خواهد شد.  مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در ساری انجام خواهد شد و مراسم اختتامیه مسابقات نیز روز جمعه، ۲۴ آذرماه در مجتمع فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی ساری با حضور مسئولان و اهدای جوایز به نفرات و تیم‌های برتر برگزار می‌شود. نفرات برتر این مسابقات به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون نوجوانان دختر ایران برای مسابقات آسیایی و جهانی دعوت می‌شوند.


مسابقات جذاب بسکتبالی با جوایز نفیس
 برای اولین بار در کشورمان، سه مسابقه جذاب و دیدنی در روزی که به نام فرزندان خدا و به یاد استاد فریدون شریف‌زاده (پدر بسکتبال ایران‌زمین) نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد. در ابتدا، مسابقه بزرگ شوت ۳ امتیازی نکوداشت استاد محسن خلخالی، سپس مسابقه بزرگ اسلم دانک نکوداشت استاد جلال شهمیرزادی و مسابقه بزرگ ستاره‌های بسکتبال ایران نکوداشت آقایان استاد جمشید شریعت‌نژاد و استاد منوچهر شهامت‌نژاد برگزار خواهد شد که پس از این دیدار، TOP 20 بسکتبال ایران معرفی می‌شوند. کمیته مربیان بسکتبال کشور، محل برگزاری مسابقات را سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرده و اظهار داشت که عواید حاصل از بلیت‌فروشی آن روز به سود ایتام در نظر گرفته شده است. در مسابقه پرتاب ۳ امتیازی که ما بین ۱۲ پرتاب کننده از سوی ۱۲ باشگاه شرکت کننده در رقابت‌های لیگ برتر کشور برگزار می‌شود، جایزه بسیار نفیسی به نفر نخست پرتاب ۳ امتیازی اهدا خواهد شد. ضمناً در مسابقه اسلم دانک نیز ۱۲ دانکر شرکت کننده از سوی ۱۲ باشگاه لیگ برتری، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. مسابقه ستاره‌ها (آل استار) با حضور بیست نفر از زبدگان و برگزیدگان لیگ که آمار آنها فراتر و بالاتر از بقیه شرکت‌کنندگان در لیگ برتر شده باشد، با سرمربیگری دو نفر از مربیانی که در رتبه‌های اول و دوم لیگ برتر قرار دارند، به‌عنوان آخرین مسابقه آن روز برگزار می‌شود.


شناگران وشیرجه‌روهای ایرانی در روسیه
دو شیرجه‌رو و چهار شناگر ملی‌پوش ایران برای حضور در مسابقات دوستانه شیرجه کازان ۲۳ راهی روسیه می‌شوند. محمد مقدسی و کیومرث اصلانی دو شیرجه‌رو و آراد مهدی‌زاده، علی رشیدپور، محمد قاسمی و علیرضا عرب، چهار شناگری هستند که پنجشنبه راهی روسیه می‌شوند. شیرجه‌روها با مربی‌شان مهدی سبزه‌پرور به کازان می‌روند تا از 24 تا ۲۶ آذر ماه  با رقبایشان در شهر کازان مسابقه دهند و شناگران با همراهی خشایار حضرتی هم از 25 تا 27 آذرماه درسنت پترزبورگ به آب می‌زنند.

جستجو
آرشیو تاریخی