خبر

کاپیتان پرسپولیس علیه اسپانسر
علیرضا بیرانوند با انتشار تصویری در صفحه خود بابت این برد خوشحالی کرد اما نکته عجیب، سانسور اسپانسر پرسپولیس توسط بیرو بود؛ دروازه‌بان قرمزها با سانسور برند اسپانسر باشگاه از روی لباس خود، علناً اختلاف خود با این اسپانسر را نشان داد.


پرسپولیس در المپیک
باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل اردوهای قبل از مسابقات رسمی خود را به هتل المپیک برد تا از ترافیک تهران و طی مسیر نسبتاً طولانی هتل پارسیان آزادی تا ورزشگاه آزادی در ترافیک عصرگاهی پایتخت در امان بماند. قرار است تیم پرسپولیس دو روز قبل از دربی پیش رو یعنی از روز سه‌شنبه به اردو برود که این اردو نیز در هتل المپیک تهران برپا خواهد شد. باشگاه پرسپولیس بابت برپایی اردوهای قبلی خود به هتل پارسیان آزادی بدهکار است اما برای برپایی اردو در هتل المپیک ابتدا باید وجه رزرو اتاق‌ها و استفاده از امکانات این هتل را پرداخت کند.البته هتل المپیک همواره به خاطر برپایی اردوی تیم‌ها و سیمنارها و همایش‌هایی که معمولاً در این هتل برپا می‌شود شلوغ بوده و شاید برای قبل از دربی چندان مناسب نباشد اما پرسپولیسی‌ها از ترس ترافیک به این هتل پناه برده‌اند.
 

یک هوادار به دنبال دستکش بیرو
یک هوادار نوجوان پرسپولیس در بازی با الدحیل پلاکاردی همراه خود داشت که از گولسیانی خواسته بود پیراهنش را به او بدهد و البته گولسیانی یک روزه او را پیدا کرد و این نوجوان را به خواسته‌اش رساند.
بعد از این اتفاق روز بازی با هوادار هم یک هوادار پرسپولیس پلاکاردی تهیه کرده و خطاب به بیرانوند نوشته بود که او یک دروازه‌بان است و دستکش‌های بیرانوند را می‌خواهد. دیروز ویدیوی مربوط به این نوجوان و درخواستش در فضای مجازی چرخید و حالا بیرو در معذوریت قرار دارد که دستکش‌هایش را به این جوان بدهد. با کاری که گولسیانی انجام داد حالا بیرانوند هم باید دنبال آن هوادار بگردد و دستکش‌هایش را به او بدهد که البته بعید است مناسب دست‌های آن جوان باشد و برای دروازه‌بانی آن هوادار جوان به کار نمی‌آید چرا که قطعا ًسایز دست‌های او با بیرانوند یکی نیست.
 

فعلاً خبری از پول نیست
از قبل از بازی با الدحیل گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد با پرداخت بخشی از مبالغ قرارداد مربوط به بازیکنان و مربیان دریافتی آنها را به 30 درصد برساند اما ظاهراً خبری از پول نیست. این در شرایطی است که پرسپولیس دربی را پیش رو دارد و معمولاً قبل از این بازی بزرگ باشگاه سعی می‌کند بازیکنان را شارژ مالی کند اما ظاهراً خبری از پرداخت پول در باشگاه نیست. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که  گئورگی گولسیانی و وحدت هنانوف دو بازیکن خارجی باشگاه هم چند روز قبل نوتیس داده‌اند و زمان نوتیس آنها هم گذشته است اما باشگاه پولی ندارد تا به آنها پرداخت کند.

جستجو
آرشیو تاریخی