صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و هشت - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و هشت - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

جدال دو مدعی بسکتبال با ویلچر به نفع آملی‌ها
تیم شهروند آمل مهم‌ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را در بازی خانگی برابر تیم دانشگاه آزاد ارومیه؛ مدعی عنوان قهرمانی به نفع خود رقم زد. جدال این دو تیم  در سالن ورزشی شهید فلاح آمل برگزار شد که در نهایت تیم شهروند آمل با اختلاف ۲ امتیازی ۷۹ بر ۷۷ تیم دانشگاه آزاد ارومیه را شکست داد و در خانه جشن گرفت. شاگردان مسعود فلاح در تیم شهروند آمل در حالی میزبان تیم ارومیه در هفته سوم این رقابت‌ها شده بودند که هر ۲ تیم بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. در این بازی که محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نیز در سالن ورزشی آمل حضور داشت شاگردان مسعود فلاح در تیم شهروند آمل دست اول و دوم این بازی را با درخشش وحید سعادت‌پور و علی کمالی‌فر در پرتاپ‌های موفق توپ به سبد تیم ارومیه با اختلاف امتیازی خوبی به رختکن رفتند.
 

ایران و سوریه تفاهم ورزشی امضا کردند
در جریان سفر نخست وزیر جمهوری عربی سوریه به تهران، تفاهمنامه همکاری ورزشی بین جمهوری اسلامی ایران و سوریه به امضا رسید .در مراسم امضای تفاهمنامه مشترک بین دو کشور در حوزه‌های مختلف که در حضور معاون اول رئیس جمهور ایران و نخست وزیر سوریه برگزار شد، تفاهمنامه ورزشی ایران و سوریه به امضای کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ایران و سامر الخلیل وزیر اقتصاد سوریه رسید .بر اساس این تفاهمنامه ایران و سوریه در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی، در حوزه ورزش نقشه راهی برای ادامه و توسعه همکاری‌ها ترسیم کردند. برگزاری دیدارهای تیم‌های ورزشی، شرکت در رویدادها، تورنمنت‌ها، جشنواره‌ها، اردوها و مسابقات دوستانه، تبادل کارشناسان، متخصصان، مربیان و داوران، حمایت از مواضع یکدیگر در مجامع بین‌المللی، تبادل اطلاعات، تجربیات در برگزاری دوره‌های مربیگری و کنفرانس علوم پژوهشی در حوزه علوم ورزشی، همکاری در زمینه ضد دوپینگ و پزشکی ورزشی، همکاری در زمینه تجهیز و راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه ورزش، ترغیب بخش خصوصی در جهت سرمایه‌گذاری برای توسعه زیر ساخت ورزشی، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه ورزش، توسعه گردشگری ورزشی، توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، تبادل تجربیات در زمینه برگزاری مسابقات رشته‌های جانبازان و توان‌یابان از جمله مفاد این تفاهمنامه است.


دیدار حسینی با رئیس فدراسیون جهانی بوکس
سید روح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس در جریان کنگره جهانی این رشته با رئیس فدراسیون جهانی بوکس دیدار کرد. کنگره جهانی بوکس، دیروز به میزبانی امارات برگزار شد که حسینی هم با حضور در آن با عمر کرملوف رئیس روس فدراسیون جهانی دیداری کوتاه داشت و گزارشی مختصر از شرایط بوکس ایران به او ارائه کرد. حسینی در تلاش است تا مقدمات حضور رئیس فدراسیون جهانی بوکس در ایران را فراهم کند و در این خصوص صحبت‌هایی با کرملوف انجام داده است.

جستجو
آرشیو تاریخی