صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و چهار - ۱۴ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و چهار - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

گل‌محمدی: الدحیل دو بازیکنش را ندارد، ما چهار تا

کاری به بقیه بـــــازی‌ها نداریم فقط باید ببریم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الدحیل، گفت: دیشب(یکشنبه شب)، بزرگداشت حسین کلانی بود. برای او و همه پیشکسوتان پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی داریم. ان‌شاءالله همیشه خدا به آنها سلامتی بدهد. همه حساسیت و سختی بازی مقابل الدحیل را می‌دانیم. تیم قابل احترام، حرفه‌ای و خوبی است. بازیکنان خوب و کادرفنی مجربی دارند.
وی افزود: بازیکنان ما هم انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند تا بتوانند با پیروزی این بازی را تمام کنند. قطعاً باید سعی کنیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. هم در بخش دفاعی و هم در بخش حمله‌ای، باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید بتوانیم بموقع استفاده کنیم.
سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی مهم است که فرصت‌‌‌‌طلب باشیم. به نظرم با حضور گرم هواداران فردا روز باشکوهی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود. امیدواریم بتوانیم با توجه به انگیزه زیادی که قطعاً به ما می‌دهند و انرژی خوبی که فردا(امروز) شاهدش هستیم، نتیجه خوبی بگیریم و دل همه هواداران را شاد کنیم.
گل‌محمدی در مورد اینکه الدحیل چند بازیکن خوب خودش را در اختیار ندارد، گفت: آنها تیم کاملی هستند. ما هم 4 بازیکن خوبمان را نداریم. فقط کوتینیو و سمدو هستند که فردا(امروز) بازی نمی‌کنند. یکی دو مصدوم آنها هم رسیده‌اند. فکر می‌کنم با یک تیم خوب و کامل مقابل ما قرار می‌گیرند. ما هم انگیزه زیادی داریم. مطمئنم بچه‌ها می‌توانند یک بازی خوب همراه با 3 امتیاز را به نمایش بگذارند.
گل‌محمدی در مورد حضور هواداران و اینکه نباید در کسب نتیجه عجول باشند تا بازیکنان تیم کار خودشان را انجام بدهند، گفت: فوتبال 90 دقیقه است. هر اتفاقی ممکن است در بازی بیفتد. ممکن است گل هم بخوریم. قطعاً حمایت 90دقیقه‌ای هواداران می‌تواند خیلی کمک کند. پرشور تیمشان را تشویق کنند. بازوی قدرتمند تیم ما هستند. انگیزه فوق‌العاده‌ای از حضور و تشویق‌هایشان می‌گیریم. ان‌شاءالله فردا(امروز) روز خوبی برای پرسپولیس باشد.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه شرایط آب و هوایی ورزشگاه آزادی مساعد نیست و آیا اگر بازی به خاطر آلودگی هوا لغو شود پرسپولیس ضربه می‌خورد، گفت: نمی‌دانم، فعلاً که چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. صحبتی هم شد ولی در بحث هماهنگی‌ها؛ فکر نمی‌کنم تأخیری در بازی ایجاد شود. متأسفانه آلودگی هوا زیاد است. خودم هم با توجه به این آلودگی بیش از حد به هواداران زیاد نگفتم که بیایند.
وی افزود: به نوعی جان سخت شده‌ایم! ان‌شاءالله همه مردم ایران سالم باشند. مراقب خودشان باشند. شرایط هوا فوق‌العاده بد است. صبح هم که از خانه بیرون آمدم، شرایط خیلی بد بود. ان‌شاءالله اتفاقی برای کسی نیفتد. مسئولان باید فکری اساسی درمورد این مسأله داشته باشند. تازه شروع سرما است که این اتفاق افتاده، هرچه جلوتر برویم شرایط بدتر می‌شود. ان‌شاءالله هوا خوب شود.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فردا(امروز) تکلیف صعود برخی تیم‌ها مشخص می‌شود و آیا آگاهی از نتیجه روی تیم فشار بیشتری وارد می‌کند یا تأثیر مثبت خواهد داشت، گفت: احساسم این است که فردا(امروز) فقط به برد احتیاج داریم. هر نتیجه‌ای که در دیگر بازی‌ها ثبت شود، فقط باید 3 امتیاز را بگیریم. بعد از آن تازه اگر نتایج بعضی بازی‌ها طور دیگری رقم بخورد ممکن است به تفاضل گل هم احتیاج داشته باشیم. فقط باید ببریم. تساوی تحت هر شرایطی دردی را از ما دوا نمی‌کند و فکر نمی‌کنم از گروه صعود کنیم. فقط گرفتن 3 امتیاز مهم است.

جستجو
آرشیو تاریخی