رئیس فدراسیون قایقرانی:

پیشنهاد میزبانی از انتخابی المپیک جوانان را دادیم

علیرضا سهرابیان در خصوص کسب عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا، اظهار داشت: با کسب ۲۰ رأی از ۲۷ رأی به عنوان نایب رئیس اول آسیا انتخاب شدم و در بخش مردان چهار کاندیدا از چین، هنگ‌کنگ و پاکستان حضور داشتند و نایب رئیس اول، دوم و سوم از طریق رأی‌گیری انتخاب شدند.
وی افزود: ژاپن به عنوان نایب رئیس چهارم بدون رأی‌گیری انتخاب شد زیرا میزبان بازی‌های آسیایی است و کشور میزبان باید بدون واسطه کارهای مربوط به بازی‌ها را انجام دهد. نایب رئیس دوم از چین و سوم در بخش زنان از قزاقستان انتخاب شد.
رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: در پایان جلسه پیشنهاداتی برای پیشرفت قایقرانی در قاره آسیا مطرح شد. برنامه‌ریزی مدونی داریم تا در این زمینه ایران هم رشد خوبی داشته باشد. همچنین درباره جلب حمایت حامیان مالی در کنفدراسیون آسیا صحبت شد زیرا حامی مالی نداشت و باید از این طریق تجهیزات لازم را به کشورهای در حال توسعه برسانیم و میزبانی برای این کشورها در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: اردوی مشترکی را به میزبانی کشورمان با تاجیکستان برای کسب سهمیه المپیک کانوی مردان برگزار می‌کنیم. همچنین در نظر داریم تا ورزشکارانی که قابلیت پیشرفت دارند به کشورهای دیگر برای اردوی مشترک بروند. در بخش تحقیقات و پژوهش قایقرانی هم صحبت‌هایی در جلسه کنفدراسیون آسیا داشتیم.
سهرابیان خاطرنشان کرد: به کنفدراسیون آسیا پیشنهاد میزبانی مسابقات انتخابی المپیک جوانان در کیش را دادیم. این رقابت‌ها در رشته اسلالوم و اسپرینت برگزار خواهد شد. فعلاً کاندیدا شده‌ایم و در جلسه بعدی رأی‌گیری برای اعطای میزبانی به ما انجام می‌شود و تاریخ آن هنوز مشخص نشده است.
وی درباره سطح آب دریاچه آزادی گفت: خوشبختانه آب دریاچه بالا آمده اما هنوز میزان آن به سطح گذشته بازنگشته و امیدوارم تا مسابقات کسب سهمیه و در اردوی کوتاه مدت بتوانیم در دریاچه آزادی تمرین کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی