صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر و مصاحبه

رادوشوویچ: هنوز پول مالیاتم مانده!
بالاخره باشگاه پرسپولیس موفق شد قسط آخر بدهی خود به رادوشوویچ را به همراه جریمه باقی مانده قسط قبلی پرداخت کند اما این گلر کروات می‌گوید هنوز پرونده‌اش در فیفا بسته نشده. رادوشوویچ در این مورد گفت:‌ بله، بدهی من را پرداخت کردند، اما مالیات هنوز پرداخت نشده است و ما منتظریم که مالیات هم پرداخت شود. وی ادامه داد: در قرارداد من آمده است که باشگاه پرسپولیس مسئول پرداخت مالیات و هزینه دادرسی این پرونده است. پرونده تا زمانی که نامه‌نگاری‌ها به فیفا انجام شود بسته نخواهد شد. بله! پرسپولیس بدهی من را به صورت کامل پرداخت کرده، ولی لازم است مالیات را هم پرداخت کند تا پرونده به طور کامل بسته شود.


استوری توهین‌آمیز رادو خطاب به هواداران
مصاحبه رادوشوویچ مبنی بر اینکه مالیات قراردادش را هم از پرسپولیس می‌خواهد واکنش‌های تندی از جانب هواداران پرسپولیس در پی داشت و موجب شد تا این دروازه‌بان با انتشار یک استوری به زبان فارسی به هواداران پرسپولیس اهانت کند. رادوشوویچ در این استوری نوشت: «همه چیز مشخص و واضح است. قرارداد من واضح است. همه شمایی که به من و خانواده‌ام توهین می‌کنید و فحش می‌دهید، صد برابر بدتر از این حرف‌ها را برای شما آرزو می‌کنم. خجالت بکشید. من شش سال در ایران بهترین و صد خودم را گذاشتم که لیاقتش را نداشتید.» رادو همچنین زیر این متن یک ایموجی سکوت هم گذاشته است.


خطر پاختاکور را جدی بگیرید!
وضعیت پرسپولیس برای صعود خیلی هم بد نیست اما یک خطر بالقوه وجود دارد که چندان به آن توجه نشده است. خطر بزرگ برای پرسپولیس این است که نسف‌قارشی ازبکستان تیم دوم گروه B بشود و جای الشارجه را در جدول تیم‌های دوم بگیرد. اگر در بازی‌های روز آخر، نسف‌قارشی و السد با هم مساوی کنند و الشارجه با هر نتیجه‌ای الفیصلی را شکست بدهد، الشارجه صدرنشین می‌شود و نسف‌قارشی به رده دوم می‌رود. با این شرایط هر دو تیم 11 امتیازی می‌شوند اما چون الشارجه در بازی‌های رودررو بهتر نتیجه گرفته است، الشارجه به عنوان تیم صدرنشین صعود می‌کند و نسف‌قارشی به جدول تیم‌های دوم می‌رود. این همان خطری است که پرسپولیس را تهدید می‌کند. چون تفاضل گل نسف‌قارشی 4+ است و پرسپولیس در صورت تساوی امتیازش با نسف، به رده چهارم می‌رود و از صعود به مرحله حذفی بازمی‌ماند. مگر اینکه الدحیل را با تفاضل 4 گل ببرد!


پول باشگاه برای پرداختی بعدی جور نشد
درویش قصد داشت پرداختی به پرسپولیسی‌ها را قبل از بازی روز سه‌شنبه مقابل الدحیل قطر به ۳۰ درصد برساند تا شاید بتواند بخشی از گلایه‌های آنها را کنترل کند اما موفق به دریافت این پول از اسپانسرها نشد تا سرخ‌ها با ادعای حل نشدن مشکلات مالی برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند. بازیکنان پرسپولیس نه تنها انتظار دریافت بخشی از قرارداد فصل جاری خود را داشتند بلکه برای تسویه پاداش‌های فصل گذشته نیز همچنان طلبکار هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی