صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

 

تعویق زمان بازی جدی نشد
با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی تهران هنوز به حد اورژانسی نرسیده به نظر می‌رسد موضوع تعویق زمان این مسابقه جدی نیست. از روز شنبه شنیده می‌شود به خاطر تداوم آلودگی هوای تهران شاید دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل به تعویق بیفتد. در این باره ناظر بازی که به ورزشگاه آزادی رفته تا بازدید میدانی را به عمل بیاورد هنوز واکنشی نشان نداده است ضمن اینکه اوضاع هوای تهران هنوز به شرایط اورژانسی و فورس ماژور نرسیده تا احتمال تعویق این مسابقه جدی شود. البته به نظر می‌رسد در پروتکل برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز به موضوع آلودگی هوا برای لغو یا تعویق مسابقه هیچ اشاره‌ای نشده اما بحث تعویق زمان بازی هم جدی نیست و تا الان خبری مبنی بر احتمال تعویق زمان بازی از سوی باشگاه پرسپولیس و نماینده‌ ای‌اف‌سی مطرح نشده است. گفتنی است شاخص آلودگی منطقه 22 تهران بخشی که ورزشگاه آزادی در آن قراردارد عصر دیروز 124 بود که نسبت به مرکز شهر تهران و محلی که تمرینات پرسپولیس برگزار می‌شود بسیار پایین‌تر است و شرایط مناسب‌تری دارد.


تیم داوری و ناظران آمدند
روز گذشته ناظر ورزشگاه از ازبکستان و تیم داوری و VAR از ژاپن و هنگ‌کنگ با استقبال نمایندگان باشگاه پرسپولیس وارد تهران شدند. آنها پس از انجام تشریفات فرودگاهی، به هتل محل اقامت خود منتقل شدند. میکاییل تولکاچف و راکیشف کنات هر دو از قرقیزستان، ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه دیروز با استقبال نماینده باشگاه وارد تهران شدند. افسر اطلاعات VAR هم عصر دیروز وارد تهران شد. قرار بود تیم فوتبال الدحیل نیز طبق برنامه‌ای که قبل از این اعلام شده، ساعت ۲۱ دیشب وارد تهران ‌شود.


شاید فقط 5 هزار بلیت اضافه فروخته شود
چند روز پس از فروش اولیه 25 هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس – الدحیل، باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار درخواست فروش 20 هزار بلیت دیگر را مطرح کرد. با این حال صبح روز شنبه و در جلسه رسمی شورای تأمین، این درخواست پرسپولیس رد شد تا در آستانه دیدار با الدحیل، سرخ‌پوشان شانس همراهی حداکثری تماشاگران خود را از دست بدهند. با توجه به بخش سالم ورزشگاه آزادی، این استادیوم امکان حضور نزدیک به 50 هزار هوادار را دارد اما مشخص نیست که شورای تأمین به چه دلیلی فعلاً اجازه بلیت فروشی بیشتر را به تماشاگران نداده است. شایعات حاکی از آن است که در نهایت ممکن است مجوز فروش 10 هزار بلیت دیگر به باشگاه پرسپولیس داده شود و سایر هواداران بلیت بیشتری برای حضور نخواهند داشت.


الدحیل هم زمین تمرین نخواست
 با توجه به ساعت ورود کاروان الدحیل به تهران، این تیم قبل از بازی پرسپولیس تمرین غیررسمی نخواهد داشت و تنها همان یک جلسه تمرین غیررسمی را روز قبل از مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در میزبانی‌های قبلی پرسپولیس هم استقلال تاجیکستان و النصر تمرین غیررسمی در تهران برگزار نکردند و باشگاه پرسپولیس خوش‌شانس بود که در شرایط فعلی که مشکل زمین تمرین گریبان خودشان را گرفته برای میهمان‌های خود دنبال فراهم کردن زمین تمرین نرفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی