صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و دو - ۱۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شصت و دو - ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر و مصاحبه

اگر آلودگی هوا تشدید شود
احتمال تعطیلی تمرین امروز استقلال
استقلال در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم خوشه طلایی به برد 4 بر صفر رسید و موفق شد با نتیجه مطلوبی این بازی را پشت سر بگذارد. بعد از برگزاری بازی تدارکاتی جواد نکونام تمرین روز گذشته را تعطیل کرد و به بازیکنان استراحت داد اما احتمال دارد تمرین امروز نیز به دلایلی تعطیل شود. ممکن است مشکل آلودگی هوا یکی از دلایلی باشد که تمرین استقلال را به تعطیلی می‌کشاند اما مسئولان استقلال منتظرند بعد از بررسی شرایط امروز تصمیم لازم در خصوص برگزاری یا تعطیلی تمرین را اتخاذ کنند. البته استقلال ناچار است از فردا تمرینات خود را از سر بگیرد و تحت هر شرایطی تمرین کند، چون قرار است شنبه هفته آینده در اهواز مقابل فولاد قرار بگیرد. حال شاید از سالن برای انجام تمرین استفاده شود و یا اینکه جواد نکونام تصمیم بگیرد تحت هر شرایطی تمرین تیمش را برگزار کند تا استقلال از لحاظ بدنی عقب نیفتد.


منتظر پرداخت پاداش
پاداش بردهای اخیر استقلال هنوز از طرف مدیریت باشگاه استقلال پرداخت نشده است. بازیکنان استقلال در روزهای اخیر پیگیر دریافت پاداش‌های خود بودند که متوجه شدند تا قبل از بازی با ذوب‌آهن هیچ پرداختی جدید وجود نخواهد داشت. البته علی خطیر در تلاش است پیش از بازی با رقیب سنتی حساب بازیکنان را شارژ کند تا آنها با روحیه مطلوب‌تر در این بازی حاضر شوند. بازیکنان استقلال هم همین انتظار را دارند؛ پرداخت پاداش قبل از دربی.


پاشازاده: غیبت مرادمند به ضرر استقلال می‌شود
 مهدی پاشازاده، مدافع سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم اینطور گفت: «اگر به جدول بخواهیم نگاه کنیم می‌بینیم که شرایط استقلال خوب است و تا به امروز توانسته نتایج خوبی را بگیرد اما حال فوتبال خوب نیست، چرا که مشکلات مالی برای باشگاه‌ها بسیار زیاد است.» مدافع سابق استقلال با اشاره به قانون سقف قرارداد برای باشگاه‌های ایران گفت: «مشکل سقف قرارداد در لیگ ایران برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز است، در واقع با توجه به پیشرفت فوتبال موضوع سقف قراردادها برای فوتبال ایران پروژه خوبی نبود. وقتی به کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس نگاه می‌کنیم می‌بینیم چقدر از نظر سرمایه‌گذاری در فوتبال عقب هستیم. سقف قراردادها برای فوتبال ما گاهی خوب است و گاهی بد چرا که در این شرایط هم باشگاه‌های ما به دلیل مشکلات مالی بدهی به بار می‌آورند.» پاشازاده در ادامه گفت: «هرچند این اقدام فدراسیون می‌تواند بار بدهی‌های باشگاه‌ها را کم کند اما باز هم دخل و خرج باشگاه‌ها یکی نیست. بدهی باشگاه‌ها در چند سال‌ اخیر مشکلات زیادی را به همراه داشته که یکی از آنها حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بود اما باید این قانون به لحاظ اجرا بررسی شود تا سال آینده تیم‌ها به مشکل نخورند.» پاشازاده در خصوص غیبت مرادمند در بازی‌های اخیر استقلال گفت: «مرادمند بازیکن بسیار خوبی است و در بازی‌هایی هم که حضور داشته تأثیرگذاری‌های خود را نشان داده و قطعاً در ادامه نبودن او در ترکیب استقلال به چشم خواهد آمد.»

جستجو
آرشیو تاریخی