صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

مجازی گردی

فیفا به یاد بازی تاریخی ایران
روز گذشته سالگرد یکی از خاطره‌انگیزترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران است. جایی که تیم ملی موفق شد در دقایق 8+90 و همچنین 11+90 دو مرتبه دروازه تیم ملی ولز را در رقابت‌های جام جهانی 2022 باز کرده و یک پیروزی شیرین را کسب کند. شاگردان کی‌روش که بازی برتری را نسبت به حریف خود انجام دادند، به لطف درخشش روزبه چشمی، در واپسین دقایق مسابقه توانستند دروازه حریف اروپایی خود را باز کرده و در ادامه روی یک ضدحمله و توسط رامین رضاییان، گل دوم را نیز به ثمر رسانده و از سد گرت بیل و یارانش عبور کنند. به همین خاطر صفحه رسمی جام جهانی در اینستاگرام که 45 میلیون دنبال کننده دارد، در پستی که منتشر کرده، سالگرد برگزاری این بازی تاریخی را یادآوری کرده و نوشته است: «دو گل عالی برای یک پیروزی بزرگ!»

سورپرایز سپاهانی‌ها در سن سیروس
با گذشت دو روز از دیدار زنان ملوان و سپاهان در چهارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، همچنان صحبت‌ها در مورد این دیدار ادامه دارد. یکی از موضوعات جالب توجه در خصوص مسابقه دیروز این دو تیم مربوط به میزبانی ملوان در ورزشگاه سن‌سیروس بود. سن‌سیروس که استادیوم اول ملوان است و تیم مردان این باشگاه نیز در این ورزشگاه از حریفان میزبانی می‌کنند؛ دیروز در دیدار خانگی زنان ملوان میزبان سپاهان بود. مسأله‌ای که سبب شد نیلوفر اردلان، سرمربی سپاهان هم در پایان مسابقه از آن تقدیر کند. اما یکی‌ دیگر از اقدامات قابل توجه ملوان در دیدار دیروز، خوشامدگویی ویژه آنها به سپاهان بود. جایی که آنها با نمایش عکس تیمی طلایی‌پوشان روی مانیتور رختکن این تیم، ورود آنها را به انزلی خوشامد گفتند. نیلوفر اردلان هم طی یک استوری اینستاگرامی این حرکت باشگاه ملوان را قابل تقدیر توصیف کرد.

آخر هفته به سبک رونالدو
النصر در چهارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ عربستان روبه‌روی الاخدود به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه صفر-3 شکست دهد. رونالدو در این دیدار هم بار دیگر ستاره تیمش بود و توانست دو گل از سه گل النصر را وارد دروازه حریف کند تا به این تیم برای کسب سه امتیاز این بازی کمک قابل توجهی کرده باشد. این ستاره پرتغالی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند از رکورد جوزف بیکان و پوشکاش عبور کرد و با 517 گل زده به عنوان بهترین گلزن لیگ‌های دسته اول در تاریخ فوتبال دست پیدا کرد تا بار دیگر جایگاه دست‌نیافتنی‌اش را به رخ کشیده باشد. او پس از پایان این دیدار تصاویری از خودش و شادی پس از گل‌هایش را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «همگی آخر هفته خوبی داشته باشید» تا به این شکل این رکوردشکنی و دو گلش را جشن گرفته باشد. رونالدو از ابتدای فصل 24-2023 تا به حال موفق شده در 18 دیداری که در تمامی رقابت‌ها با پیراهن النصر انجام داده، 18 گل به ثمر برساند تا همچنان ستاره بی‌چون و چرای این تیم که حالا بازیکنان بزرگ بسیاری را در ترکیبش دارد لقب بگیرد.

کامنت‌بازی رئالی‌ها زیر پست اسطوره
در جریان برتری 3-صفر النصر مقابل الاخدود در لیگ عربستان، کریستیانو رونالدو درخشان ظاهر شد و دو گل تماشایی به ثمر رساند. این ستاره پرتغالی در آستانه 40 سالگی ثابت کرد که همچنان در اوج است. رودریگو و وینیسیوس جونیور که رونالدو را الگوی خود می‌دانند، بعد از این بازی در اینستاگرام به درخشش او در عربستان واکنش نشان دادند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی