صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

سوژه

هواداران الهلال:
پرسپولیس باید سه هیچ برنده شود!
پس از لغو سفر پرسپولیس به ریاض، برخی از هواداران الهلال در فضای مجازی خواستار برنده اعلام کردن پرسپولیس در مقابل النصر شدند و از مدیران پرسپولیس خواستند تا از این باشگاه به نهادهای مرجع شکایت کنند. در مقابل هواداران النصر پاسخ الهلالی‌ها را داده و گفتند چه الزامی وجود دارد که کاروان پرسپولیس در حالی که سه روز تا آغاز برگزاری مسابقه زمان باقی مانده است وارد عربستان شود؟ یکی دیگر از رسانه‌های طرفداری النصر نوشته بود که با توجه به مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در فاصله ۴۸ ساعت مانده به برگزاری مسابقه، هواپیمای حامل بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس مجاز به فرود در فرودگاه ریاض است و آنها (پرسپولیسی‌ها) به دنبال ایجاد جنجال پیش از این دیدار هستند.
 

اعتراض پرسپولیس به تغییر برنامه دو بازی لیگ
سازمان لیگ دیروز اعلام کرد تاریخ دو بازی این تیم در لیگ برتر تغییر کرده است. یکی بازی معوقه از هفته یازدهم مقابل نساجی که پنجشنبه ۷ دی ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران انجام خواهد شد و دیگری دیدار با مس رفسنجان از هفته پانزدهم که ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود. این تغییر برنامه به خاطر برنامه‌های تیم ملی قبل از جام ملت‌ها اعمال شده اما مورد اعتراض باشگاه قرار گرفته است. در این باره مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس مخالف برنامه جدید لیگ و تغییر زمان دو بازی خود است و اعتراض رسمی خود را طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد. اسم این لیگ حرفه‌ای است و تغییرات پی در پی زیبنده فوتبال ما نیست. خوب است که اینطور مواقع نظر باشگاه‌ها را هم جویا شوند. تغییر مدام برنامه‌های لیگ بدون نظر باشگاه‌ها اقدامی غیرحرفه‌ای است و مصدومیت پیاپی نتیجه همین فشردگی و فشار بیش از اندازه به بازیکنان است.»
 

آخرین تمرین پرسپولیس با حمایت هواداران
عمری هم آسیب دید
دیروز صبح اعلام شد در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به ریاض هواداران و رسانه‌ها می‌توانند حاضر باشند تا به نوعی سرخ‌ها قبل از بازی بزرگ با النصر از حمایت رسانه‌ها و هواداران خود برخوردار شوند. دیروز چیزی حدود 200 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و از تیم محبوب‌شان حمایت کردند. آنها تک تک اعضای تیم را تشویق کرده و برای یحیی سنگ تمام گذاشتند. یحیی گل‌محمدی به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. طرفداران پرسپولیس شعار یحیای امپراتور را برای سرمربی تیمشان سر دادند. طرفداران پرسپولیس با شال‌های مخصوصی که کانون هواداران به آنها داده سر و شکل جالبی به ورزشگاه کاظمی دادند. علاوه بر امیری که در حال حاضر برنامه‌های فیزیوتراپی را دنبال می‌کند و وحدت هنانوف که در عربستان به سر می‌برد، محمد عمری هم به دلیل آسیب‌دیدگی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی بود و در تمرین گروهی شرکت نداشت.

جستجو
آرشیو تاریخی