خبر و مصاحبه

سهرابیان: دیدار با مقام معظم رهبری متفاوت و دوستانه بود
قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی چهارشنبه هفته گذشته با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. این دیدار با اجرای حرکات ورزش باستانی در حسینیه امام خمینی(ره) و به صدا درآمدن زنگ و ضرب زورخانه در حضور رهبر انقلاب آغاز شد.
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره دیدار قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: برنامه‌ریزی دیدار ورزشکاران و قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو توسط کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان با مقام معظم رهبری انجام شد. این دیدار برای ارج گذاشتن برای تلاش ورزشکاران در آوردگاه بین‌المللی بود.
وی افزود: صحبت‌های مقام معظم رهبری نویدبخش آینده خوبی از ورزش کشور بود. ایشان در صحبت‌های‌ خود تأکید داشتند که باید مقداری در سیستم ورزش برنامه‌ریزی مدون برای استفاده از مربیان و امکاناتی باشد که قدرت ایران را به رخ دنیا می‌کشند. به خاطر اینکه ایران قوی نیازمند ورزشکاران قوی است و قدرت ملت را با به دست آوردن مدال‌های مختلف می‌توانیم ببینیم.
رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: صحبت‌های مقام معظم رهبری بسیار امیدوارکننده بود و ایشان حتی فرمودند مسئولان ما در جاهای مختلف باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام دهند تا در بازی‌های المپیک نتایج بهتری بگیرند. وی یادآور شد: این بار دیدار با مقام معظم رهبری متفاوت‌تر و دوستانه‌تر و عالی بود. ایشان تقدیر و تشکر زیادی از ورزشکارانی که هدفمند در رقابت‌های مختلف شرکت می‌کنند، داشتند. ورزشکاران هم در فضای دوستانه از زبان ایشان حرف‌های مدنظر را شنیدند و امید آنها بیشتر از این شد.


صادقیانی، گزینه نخست هدایت هورسان رامسر
تیم هورسان رامسر که فصل جدید لیگ برتر والیبال را همچون فصل گذشته با رحمان محمدی‌راد آغاز کرد به دنبال جذب یک مربی جدید است.
ظاهراً محمدی‌راد به دلیل مشکلات مالی همکاری خود را با این تیم قطع کرده؛ هر چند مسئولان باشگاه هورسان برای بازگشت این مربی تلاش کردند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا آنها به دنبال جذب یک مربی دیگر باشند. طبق آخرین خبرها آرش صادقیانی جدی‌ترین گزینه هدایت هورسان برای ادامه فصل جاری است. این مربی چند فصلی هدایت تیم راهیاب ملل مریوان را بر عهده داشت و با این تیم کم‌ بضاعت توانست نتایج خوبی کسب کند. صادقیانی با تیم ملی زیر 16 سال ایران هم قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. این مربی پیش از آغاز فصل هم از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت که به هیچ کدام از آنها پاسخ مثبت نداد.

جستجو
آرشیو تاریخی