صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و چهار - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و چهار - ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

مجازی گردی

آزمون: مسئولیتم سنگین‌تر شد
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه ۳۰ آبان به مصاف ازبکستان رفت و برابر این تیم با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد. این بازی در حالی برگزار شد که سردار آزمون برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را از ابتدای بازی بر بازو بست و در مراسم قبل از آغاز بازی نیز شرکت کرد. آزمون پس از این دیدار با انتشار متنی احساسی در مورد کاپیتانی‌اش نوشت: «وقتی فوتبال را به صورت حرفه‌ای شروع کردم، چند آرزوی بزرگ داشتم. اولین و مهمترینش، پوشیدن پیراهن پرافتخار تیم ملی بود که خدا را شکر سال‌ها بعد نصیبم شد. حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اهداف بعدی‌ام بود که این اتفاقات هم برایم رخ داد. مقابل ازبکستان اما بازوبند ارزشمند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بستم. افتخاری دیگر برای من که از لحظه لحظه حضورم در تیم ملی لذت می‌برم. می‌دانستم این بازوبند پیشتر بر بازوی چه بزرگانی بسته شده و چه خوشحالم که این اتفاق را هم در تاشکند تجربه کردم. کاپیتانی جزو اهداف من نبود اما نمی‌توانم بگویم که هرگز آرزوی بستن بازوبند را نداشتم. این بازوبند با اینکه مسئولیت مرا سنگین‌تر کرد اما یک اتفاق مثبت در زندگی ورزشی‌ام بود. خدا را شکر برای اولین بار از ابتدای بازی تجربه‌اش کردم و از این بابت خوشحالم و ممنون از همه بازیکنانی که به من اعتماد کردند.»

چوپان دروغگو!
مهدی طارمی در بازی مقابل ازبکستان روی یک موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان رقیب درحالی‌که زاویه را برای گل‌زنی مناسب نمی‌دید تصمیم گرفت از دروازه‌بان ازبکستان پنالتی بگیرد اما داور مسابقه خیلی زود در مشکوک‌ترین صحنه بازی وارد شد و اعلام کرد خطایی روی طارمی اتفاق نیفتاده است. حالا و پس از اینکه بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، علی خسروی چهره مطرح داوری با انتشار تصویر و پیامی به این صحنه واکنش نشان داد و از مهدی طارمی انتقاد کرد و نوشت: نکن برادر شبیه‌سازی نکن... به فوتبال ملی ضربه نزن برادر... توی پورتو هم دیگه داور برات پنالتی نمی‌گیره (داستان چوپان دروغگو رو از روش صدبار بنویس برادر).

پرسپولیس بازنشسته شد
باشگاه پرسپولیس با انتشار پوستری از ۶۰ سالگی خود خبر داد. پرسپولیس یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران است که ۶۰ سال پیش تأسیس و به یکی از ارکان مهم فوتبال ایران تبدیل شد. باشگاه پرسپولیس در این سال‌ها ۱۵ قهرمانی فوتبال ایران، ۷ جام حذفی، ۵ سوپر لیگ و یک قهرمانی جام در جام آسیا کسب کرده است.

پیام گل‌محمدی به تیم نوجوانان
تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از نمایش درخشان در دور گروهی جام جهانی که توانست ۶ امتیاز کسب کند و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس و برزیل، در جایگاه سوم جدول گروه C قرار بگیرد، در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به مصاف مراکش، صدرنشین گروه A رفت و امید زیادی داشت این مسابقه را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و به شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد ولی در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی سرنوشت برای شاگردان حسین عبدی تغییر کرد. درخشش بازیکنان تیم ملی ایران حالا باعث شده تا یحیی گل‌محمدی با انتشار پیامی از عملکرد قابل قبول آنها در این رقابت‌ها قدردانی کند. سرمربی پرسپولیس در پیام خود برای شاگردان عبدی نوشت: خدا قوت شیربچه‌های ایرانی.

 

جستجو
آرشیو تاریخی