صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

بررسی پرونده سپاهان و پرسپولیس
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در چند ماه گذشته طی دو حکم جداگانه، دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را به‌دلیل تخلف در عقد قرارداد بازیکنان خود، به ترتیب به کسر چهار و یک امتیاز و پرداخت جرایم 40 و 10 میلیارد تومانی محکوم کرد. این احکام خیلی زود با اعتراض سپاهان و پرسپولیس همراه شد و در همین زمینه نیز دیروز جلسه رسیدگی اولیه به این دو پرونده در کمیته استیناف برگزار شد. مهدی دادرس عضو کمیته استیناف می‌گوید: «جلسه ابتدایی بود و ما فقط پرونده‌ها را بررسی کردیم و موضوع خاصی نبود. مجبوریم به‌زودی رأی پرونده‌ها را بدهیم تا حداقل تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند. نمی‌توانم زمان دقیقی بگویم، اما سعی می‌کنیم زودتر رأی را بدهیم. این موضوع در اختیار رئیس کمیته استیناف است. ما پرونده را دریافت و آن را بررسی کردیم. نمی‌توانیم توضیحی بدهیم و اگر حرفی در این زمینه باشد محرمانه است و ما نمی‌توانیم چیزی بگوییم.»
 

لطیفی: آماده فینال با استقلال هستیم
امید لطیفی مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره پیروزی تیمش مقابل نساجی می‌گوید: ‌ما در بازی با نساجی برای پیروزی وارد زمین مسابقه شدیم. در هر صورت باید در این بازی برنده می‌شدیم تا در جدول به جایگاهی که لیاقت تیم شایسته ذوب‌آهن است برسیم. به لطف خدا به جایگاه دلخواه‌مان (رتبه دوم جدول) رسیدیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.» آنها برای بازی با استقلال آماده می‌شوند: «بازی خیلی سخت و حساسی داریم و این بازی برای ما خیلی خاص است، چرا که ارزش‌های تیم ما را بیشتر مشخص می‌کند و از جایی که تقابل بین دو تیم اول و دوم لیگ است، قطعاً بازی خیلی خوب و دیدنی خواهد شد. ما کاملاً آماده این جنگ و این فینال هستیم و قطعاً برای پیروزی و برد این بازی به زمین می‌رویم.»

 
درخواست الهامی از هواداران
افتتاح ورزشگاه تازه احداث شده شهر رفسنجان در بازی خانگی مس مقابل فولاد خوزستان خاطرات خوبی را برای اعضای تیم نارنجی‌پوش به جا گذاشت. شاگردان ساکت الهامی در هفته نهم لیگ و در روزی که استادیوم شیک آنها ظرفیت تماشاگرانش تکمیل شد و البته زنان هوادار رفسنجانی نیز مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کردند، با نتیجه پرگل 3 بر صفر از سد فولاد خوزستان گذشتند و سه امتیاز دلچسب را کسب کردند. حالا با گذشت چند هفته از آن روز ویژه، مس رفسنجان روز جمعه بار دیگر در ورزشگاه تازه تأسیس خود میزبانی خواهد کرد. ساکت الهامی این روزها تیمش را مهیای بازی هفته یازدهم لیگ مقابل صنعت نفت آبادان خواهد کرد و این در حالی است که مسی‎‌ها امیدوارند اتفاقات بازی خانگی گذشته آنها تکرار شود. پُر شدن ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان در مصاف با فولاد و حضور هواداران خانم در ورزشگاه اتفاق ویژه‌ای برای نارنجی‌پوشان بود که ساکت الهامی و شاگردانش علاقه‌مند هستند بار دیگر در روز جمعه و در جریان دیدار با نفت آبادان هم شاهد آن باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی