صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

کارگر: بازیکنان پرسپولیس حتماً برای بازی بزرگ همه حاشیه‌ها را فراموش می‌کنند

بیرو و همبازیانش می‌توانند کار بزرگشان را تکرار کنند

ناصر قراگزلو
روزنامه نگار
عباس کارگر بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است که بازیکنان باید تلاش بیشتری در بازی‌ها انجام دهند چون همیشه این گونه بوده که هواداران به چیزی جز برد و قهرمانی عادت نداشتند از این رو سرخ‌پوشان باید نهایت تلاش خودشان را انجام دهند و اجازه ندهند چند هفته ناکامی آنها در چند هفته آینده نیزادامه پیدا کند. پیشکسوت پرسپولیس با وجود کمتر شدن شانس پرسپولیس برای صعود اعتقاد دارد این تیم می‌تواند مقابل النصر ورق را برگرداند و حتی مقابل این تیم متمول نیز بهترین نمایش را ارائه دهد چه بسا که قبلاً هم سابقه داشته پرسپولیس کارهای بزرگی را با پیروزی مقابل تیم‌های قوی انجام دهد.
 با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد آیا قادر است النصر صدرنشین که صعودش هم قطعی شده را شکست دهد؟
به نظرم بازیکنان پرسپولیس حساسیت بازی مقابل النصر را درک کرده‌اند و می‌دانند که پیروزی در این دیدار برای آنها واجب است از این رو آنها حتماً برای بازی با النصر توجیه شده‌اند و نمایشی بزرگ در سطح تیم قدرتمند پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم ایران و آسیا ارائه خواهند داد تا دلخوشی بزرگ تماشاگران خودشان را درنظر گرفته و پیروز شوند.
 اما شاید انگیزه سرخ‌پوشان برای پیروزی به دلیل شکست‌های قبلی و حاشیه‌هایی که وجود داشته کم شده باشد؟
در هر تیم مانند هر خانواده‌ای ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و یا مسائلی به وجود آید اما بازیکنان پرسپولیس حتماً زمانی که به بازی‌های بزرگ می‌رسند همه چیز را فراموش کرده و در زمین چمن فقط به پیروزی فکر می‌کنند به همین دلیل هم من خیلی امیدوارم که بازیکنان بهترین نمایش را مقابل النصر ارائه داده و نتیجه خوبی را کسب کنند.
 با وجود حرف‌هایی که زدید نباید فراموش کنید که در تیم حریف بازیکنانی مانند کریس رونالدو، تالیسکا و چند بازیکن بزرگ و بین‌المللی دیگر حضور دارند که غلبه بر آنها کار راحتی نیست!
بازیکنان پرسپولیس هیچ وحشتی از رونالدو، تالیسکا و بقیه نام‌های بزرگ النصر ندارند چه بسا که قبلاً هم سابقه داشته رونالدومقابل تیم ایران قرار بگیرد و همین علی بیرانوند خودمان موفق شده بهترین نمایش را مقابل این تیم ارائه دهد و پنالتی رونالدو را بگیرد. پس باز هم بازیکنانی مانند بیرانوند و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند مقابل رونالدو و بقیه بزرگی کرده و تیم حریف را شکست دهند. این بار هم ما بیرانوندی را داریم که بدون شک بهترین دروازه‌بان آسیاست و بازیکنان خوب دیگری مانند کنعانی‌زادگان و ترابی و چند ستاره دیگر داریم که اگر در حد و قواره واقعی‌شان ظاهر شوند حتماً می‌توانند از سد حریف بگذرند و تیم النصر را شکست دهند به همین دلیل هم من معتقدم بازیکنان با اسم بزرگ پرسپولیس و برندی که ان را یدک می‌کشند با توجه به توانایی خودشان بهترین نمایش ممکن را ارائه داده و شانس صعودشان را بیشتر ساخته و موفق خواهند شد.
 در خصوص باخت پرسپولیس مقابل سپاهان چه نظری دارید؟
پرسپولیس مقابل سپاهان خیلی خوب نبود و بازیکنان در دقایقی از بازی در حد نام خودشان ظاهر نشدند اما می‌توانند بهترین باشند و جبران مافات کنند ضمن اینکه شرایط بازی‌های آسیا با لیگ هم کاملاً متفاوت است و بازیکنان پرسپولیس اینقدر حرفه‌ای هستند که پرونده هر بازی را در پایان آن دیدار ببندند و فقط به بازی پیش روی خودشان فکر کنند.
 با توجه به صدرنشینی تیم رقیب و فاصله پنج امتیازی با پرسپولیس و حضور تیم پرمهره‌ای مانند سپاهان به نظرتان پرسپولیس می‌تواند از عنوان قهرمانی خودش در لیگ این فصل دفاع کند؟
هنوز فقط 9 بازی انجام شده است و 21 هفته دیگر باقی مانده. در واقع دوسوم اصلی بازی‌های لیگ باقی مانده است به همین دلیل با تجربه و شخصیت قهرمانی که بازیکنان پرسپولیس دارند و از آن بهره می‌برند حتماً در ادامه کار را به سود تیم خودشان در آورده و با کسب امتیازات لازم حتماً خودشان را به عنوان شانس اول قهرمانی معرفی خواهند ساخت.
 اما لیگ امسال به نظر خیلی سخت‌تر از فصول قبلی است؟
لیگ همیشه سخت بوده و قهرمانی در آن هم دشوار است اما برای قهرمانی باید بیشترین تلاش را انجام داد و جنگید. امسال هم بازیکنان پرسپولیس به نسبت فصل قبل حتماً تلاش بیشتری را انجام داده و موفق خواهند شد و شادی را برای هواداران به ارمغان خواهند آورد.

جستجو
آرشیو تاریخی