تساوی دقیقه 80 با نساجی در هوای بارانی

فرار از شکست با شوت و ریباند دو جوان

طبق اعلام قبلی پرسپولیس و نساجی که باید در هفته یازدهم لیگ برتر آخر همین هفته به مصاف هم می‌رفتند با لغو دیدار رسمی‌شان در یک بازی دوستانه مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه در ورزشگاه دستگردی و زیر بارش باران برگزار شد تا پرسپولیسی‌ها به خاطر نداشتن زمین تمرین جایگزین به نوعی از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی محافظت کنند چون هر بازی تدارکاتی به اندازه چندین جلسه تمرین روی زمین چمن فشار وارد می‌کند بخصوص اگر در هوای بارانی انجام شود.
قبل از این بازی یحیی گل‌محمدی با سیدمهدی رحمتی خوش و بش کرد و لحظاتی با او همکلام شد. برخی بازیکنان پرسپولیس مثل میلاد سرلک و امید عالیشاه نیز با رحمتی و سایر نفرات نیمکت نساجی خوش و بش کردند. در این بازی وحید رضایی دستیار جدید رحمتی هم حضور داشت و با یحیی خوش و بش کرد.
طبق گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این مسابقه در سه زمان ۳۰ دقیقه‌ای انجام شد. پرسپولیس برای این بازی ملی‌پوشان و وحید امیری که در اختیار کادر پزشکی است را در اختیار نداشت. نبیل باهویی نیز از جهت رعایت احتیاط‌های پزشکی بازی نکرد. نخستین گل این مسابقه توسط نساجی در دقیقه ۵ و توسط محمدرضا آزادی، در پی یک غافلگیری و اشتباه فردی مدافعان به ثمر رسید. پس از آن، نبض بازی در دست شاگردان یحیی گل‌محمدی بود.
موقعیت‌های خوبی هم ایجاد شد ولی توپ درون دروازه نمی‌رفت. پرسپولیس در زمان سوم بازی، سهم بازیکنان جوان و امید را بیشتر کرد و اتفاقاً این ترکیب در دقایق پایانی، بازی را به تساوی کشید. در دقیقه ۸۰، محمد مهدی احمدی توپ برگشتی روی شوت امیررضا
شیخی راد را که به تیر‌ دروازه خورده بود، وارد دروازه نساجی کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
با توجه به تصاویر این مسابقه که در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شده به نظر می‌رسد امیر رضا رفیعی، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد مهدی احمدی و شهاب زاهدی برای پرسپولیس در ترکیب اولیه به میدان رفته‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی