همه با من بد حرف می‌زنند!

امباپه در چند سال اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا بوده و بحث پیوستن او به رئال مادرید و جدا شدنش از پاری‌سن‌ژرمن سوژه داغ رسانه‌‌ها بوده است. این بازیکن فرانسوی در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد و صحبت‌های عجیبی را درباره مربیانی که در طول این مدت و خصوصاً در پاری‌سن‌ژرمن تحت هدایت آنها کار کرده مطرح کرده است.
امباپه در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من همیشه با مربیانی که با آنها کار کرده‌ام رابطه خوبی داشته‌ام، مانند دیدیه دشان و مائوریسیو پوچتینو و توماس توخل. این افراد مربیانی هستند که همیشه با من بد صحبت کرده‌اند، اما این موضوع باعث نشد که خوب بازی نکنم و سعی کردم رابطه خوبی با آنها داشته باشم. من بازیکنی هستم که همیشه انتظارات بسیار زیادی از خودم دارم. بنابراین وقتی متوجه این انتظار از سوی مربیانم می‌شوم، این موضوع خوشحالم می‌کند. من نیازی ندارم که سرمربی تیمم هر روز به من بگوید که بهترین بازیکن دنیا هستم!»
تیم ملی فرانسه امشب در چهارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپایی 2024 به مصاف جبل‌الطارق خواهد رفت و انتظار می‌رود که امباپه هم در این دیدار در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.

جستجو
آرشیو تاریخی