صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه - ۲۸ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنجاه - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

نبیل باهویی در تمرین گروهی
پرسپولیس دیروز در غیاب ملی‌پوشان خود تمرین پر نشاطی را به مدت یک ساعت برگزار کرد. بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند که در جریان آن، یحیی گل‌محمدی و سید‌جلال حسینی در یکی از گروه‌ها در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند .در بخش‌های بعدی برنامه‌های ترکیبی، ارسال از جناحین و شوتزنی به سمت دروازه در دستور کار قرار گرفت. فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین دیروز بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد .نبیل باهویی در بخشی از تمرینات گروهی با بهبودی نسبی شرکت کرد. ملی‌پوشان همچنان غایبان تمرینات هستند و وحید امیری زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را پیگیری می‌کند.


بازی تدارکاتی با نساجی جای رسمی
سرخپوشان ایران برای حفظ آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان و در جریان قرار دادن آنها در شرایط بازی، در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم نساجی مازندران می‌روند .دیدار تدارکاتی تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران فردا (دوشنبه) و در غیاب ملی‌پوشان برگزار خواهد شد. گفتنی است که دو تیم طبق توافقی که قبلاً به عمل آورده بودند بازی هفته یازدهم خود را در هفته پیش رو به خاطر نزدیکی با بازی آسیایی‌شان انجام نخواهند داد و این مسابقه روز 8 دی‌ماه  قبل از سفر تیم ملی به قطر برای جام ملت‌های آسیا به صورت معوقه برگزار خواهد شد.
همچنین طبق اعلام باشگاه پرسپولیس این بازی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.


استوری حاشیه‌ساز در تیم‌های پایه
باشگاه پرسپولیس در تعهدات مالی‌اش نسبت به تیم‌های پایه خود عمل نکرده و بازیکنان و مربیان رده‌های سنی پایین‌تر این تیم ۵۰ درصد از قرارداد فصل پیش خود را از باشگاه طلبکار و در حال‌ حاضر نیز ۲۰ درصد از قرارداد این فصل‌شان را دریافت کرده‌اند. در همین راستا آنها چند روز پیش اعتصاب را در برنامه‌های خود داشتند که با پیگیری محسن خلیلی در نهایت درویش ۲۰ درصد اشاره شده از قراردادهای این فصل آنها را پرداخت کرد که برای این تیم‌ها راضی‌ کننده نبود. در همین راستا علی‌اکبر دریکوندی، مربی نوجوانان پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی‌اش در یک استوری از مدیریت رضا درویش انتقاد می‌کند .این استوری توسط یکی از نزدیکان درویش در باشگاه به او نشان داده شده و سریعاً حکم اخراج این مربی از سوی این مدیر صادر می‌شود. البته بعدتر گفته شد گویا قرار است جلسه‌ای بین سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس با محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه برگزار کنند تا مشکل برطرف شود. آنطور که شنیده شده، احتمال کوتاه آمدن درویش زیاد است.‌
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتشار خبر اخراج مربی نوجوانان نوشت: خبر اخراج مربی نوجوانان دروغ محض است. از آنهایی که مغرضانه و فقط برای حاشیه‌سازی چنین اخبار غیرواقعی را منتشر می‌کنند‌، انتظاری نیست. اما اگر می‌خواهیم خبرهای درون خانواده را به بیرون منتقل کنیم حداقل انصاف داشته باشیم و خبر درست و واقعی را بدهیم. باور کنید هر مشکلی را می‌توان با کمی تدبیر حل کرد. راهش خبر اشتباه دادن به رسانه نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی