دوست دارم جریمه تیم شایعه باشد

سروش: به گل‌محمدی حسودی نکنید!

سروش رفیعی هافبک باتجربه پرسپولیس در یک لایو طولانی اینستاگرامی ضمن عذرخواهی از هواداران به خاطر نتایج اخیر درباره علل نتایج ضعیف این تیم و مسائل پیرامون این ماجرا حرف زد. او ضمن اشاره به موضوع مصدومیت نفرات کلیدی و البته مسأله سرماخوردگی که گریبان پرسپولیس را گرفت به نکاتی درباره یحیی گل‌محمدی و جریمه ده درصدی هم اشاره کرد که مهم‌ترین حرف‌هایش را می‌خوانید:
*همیشه گفتم که هوادار حق داره ناراحت بشه، حق داره عصبانی بشه حق داره اعتراض کنه. این شغل ما و کار مائه و همین هواداران به ما هویت دادن و الان هم حق دارند که به ما معترض باشند. فقط و فقط بابت نتایج اخیر که شاید خود ما هم انتظار داشتیم بهتر از این رقم بخوره از هوادارامون عذرخواهی می‌کنم و فقط میتونم بگم که مطمئن باشید تمام توان و تلاشمون رو، ما بازیکن‌ها می‌ذاریم برای اینکه کارمون رو بهتر و اون شکلی که شما دوست دارید جلو ببریم.
*این رو فقط گفتم که اطلاع داشته باشید این مسائل مقطعیه. مصدومیت بچه‌ها مثل مرتضی و یاسین خیلی به ما ضربه زد ولی بقیه بچه‌ها یک مقطعی میان و دوباره کارشون رو با قدرت انجام میدن. این ویروس از بدن بچه‌ها خارج می‌شه و کار ما مطمئناً بهتر شکل میگیره. خواستم اینو بگم که بدونید بعضی وقتا یک مسائلی دست به دست هم میده که باعث میشه که نتیجه خوبی رو تیم نگیره. اینها توجیه نبود، صحبت‌هایی بود که من خواستم هوادارامون در جریانش قرار بگیرن.
*اما مسأله مهم‌تر از این برای من اینه که به اعتقاد من هیچکس حق نداره و نباید به خودش اجازه بده که به یحیی گل‌محمدی و تیمش شک کنه و کوچک‌ترین حرفی رو در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس بزنه. به دلیل اینکه کارنامه آقای گل‌محمدی مشخصه. ما چهار ماه قبل قهرمان سه‌گانه این کشور بودیم. به اعتقاد من بزرگتری احترام باید براش قائل شد که بزرگی کنه حالا هر کسی صرفاً بزرگتره قرار نیست که احترام داشته باشه. بزرگتری احترام داره که احترام خودش رو حفظ کنه و بزرگتری کنه. اینکه یه عده‌ای منتظرن تا یک باختی گل‌محمدی میاره شروع کنن به صحبت کردن، دلیلش چیزی جز حسادت نمیتونه باشه. ممکنه در مقاطعی شرایط اونجوری که دوست داریم پیش نره ولی دوباره میتونیم بیاییم خودمون رو جمع و جور کنیم و راهمون رو ادامه بدیم.
*مسأله آخری هم که میخواستم در موردش صحبت کنم بحث یک چیزی بود که من دلم میخواد اسمشو بذارم شایعه بحث کسر قرارداد. در واقع جریمه ۱۰ درصدی ماها و اینکه باشگاه، هیأت مدیره و مدیرعامل تصمیم بر این گرفتن که ما ۱۰ درصد جریمه بشیم. من دوست دارم اسمشو بذارم شایعه. چرا؟ به این دلیل که خب من حالا شنیدم که روی حتی سایت باشگاه هم همچین چیزی اومده ولی چون خودم چنین چیزی را نشنیدم دوست دارم شایعه باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی