صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و هفت - ۲۴ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و چهل و هفت - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۴

تمایل نساجی به بقای سرمربی

معرفی دستیاران جدید برای رحمتی

اکبر منتشلو
روزنامه نگار

اوضاع نساجی مازندران که یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بود، که البته باید گفت هست، چرا که دو بازی دیگر در این رقابت‌ها دارد، قرمز شده است. نساجی از 9 بازی گذشته‌اش، فقط 6 امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.
این تیم فقط یک برد داشته و 5 بازی را واگذار کرده است. شاگردان مهدی رحمتی حتی بعد از اینکه مشخص شد آنها آسیا را از دست داده‌اند نیز نتوانستند با خارج شدن از فشار آسیا، نتیجه خوبی کسب کنند و در دیدار با ذوب‌آهن نیز نتوانستند به امتیازی دست پیدا کند.
 نساجی در تب 40 درجه می‌سوزد و البته حتی مسکنی هم برای درد این تیم وجود ندارد. هر چند مسئولان این تیم تلاش کرده‌اند تیم را روبه‌راه کنند اما انگار فایده‌ای نداشته است. مسئولان این تیم با وجود مشکلاتی که داشته‌اند، به بازیکنان این تیم بین 40 تا 50 درصد پرداختی داشته‌اند و این نسبت به خیلی از تیم‌ها، وضعیت بهتری است. با وجود این دلایل زیادی برای ناکامی این تیم بیان می‌شود، اما مسأله‌ای که بیشتر از همه به گوش می‌رسد، این است که رحمتی در این تیم دست تنها است و کمک خوبی ندارد.
وحید فاضلی کمک رحمتی میانه راه این تیم را رها کرد و به مس کرمان پیوست. به همین دلیل مسئولان نساجی در تلاش هستند نیمکت نساجی را تقویت کنند و احتمالاً طی امروز و فردا دو کمک به نیمکت مازنی‌ها اضافه خواهد شد. شاید این بتواند قبل از تغییرات روی نیمکت، نساجی را نجات دهد که خیلی نباید به این مسأله خوشبین بود. اما این تنها گمانه‌زنی نیست و بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که تیم رحمتی قبل از هر چیزی مشکل روحی دارد و تمرکز این تیم روی بازی‌های آسیایی که نتیجه‌ای هم برای آنها نداشت، باعث شده بازیکنان علاوه بر از دست دادن توان‌شان، روحیه خوبی هم برای دیداری‌های لیگ برتر نداشته باشند. این را هم باید اضافه کرد که نساجی به عنوان تیمی که حتی تجربه زیادی در لیگ برتر نداشت، با حضور در آسیا، حسابی به هم ریخت و ناکامی‌ها در این بازی‌ها، باعث کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر شد.
 به هر حال این وضعیت تیمی است که قهرمان جام حذفی شد و حتی در فصول گذشته در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کرده بود. تیمی که به نظر می‌رسد برای برون رفت از این وضعیت، راه‌های زیادی پیش رویش نیست و مجبور است با همین وضعیت به راهش ادامه
دهد.
در همین چند روز اخیر صحبت‌هایی درباره تغییرات روی نیمکت نساجی وجود داشت، اما با وجود اینکه در هر بازی گفته می‌شد با باخت در آن، رحمتی نساجی را ترک خواهد کرد، اما تا‌کنون این اتفاق رخ نداده و دلیل اصلی آن هم این است که مسئولان نساجی گزینه‌ای برای جایگزینی رحمتی ندارند. احتمالاً آنها بارها بررسی‌های دقیقی کرده‌اند که چه کسی را می‌توانند جایگزین رحمتی کنند و به نتیجه‌ای
نرسیده‌اند.
 چرا که نیم‌نگاهی به وضعیت مربیانی که در تیمی حضور ندارند، نشان می‌دهد حق با مسئولان نساجی است. هر چند زمزمه‌هایی درباره تماس برخی مربیان با نساجی و تلاش آنها برای رسیدن به نیمکت این تیم وجود دارد، اما به نظر می‌رسد مازندرانی‌ها به خوبی می‌دانند که این تماس‌ها و این افراد، کاری فراتر از رحمتی نمی‌توانند برای تیم‌شان بکنند و فعلاً بهترین گزینه برای نساجی همان رحمتی است.
رحمتی در شرایطی است که به هیچ وجه دوست ندارد حواشی یکی دو هفته اخیر در شروع دوباره لیگ برایش تکرار شود. او در بزنگاه حساسی قرارگرفته که تصمیمش تاثیر مستقیم  بر آینده کاری‌اش خواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی