اخبار

شاهین طبع برابر تیم سابقش
مهران شاهین‌طبع با تیمش السد امروز در رقابت‌های لیگ برتر قطر به میدان می‌رود. سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در دومین بازی خود برابر تیم سابقش الشمال قرار می‌گیرد.او فصل گذشته با تیم الشمال نایب قهرمان لیگ شد. این بازی ساعت 17:00 به وقت محلی دوحه برگزار می‌شود.

 
شاکری تحت عمل جراحی قرار گرفت
محمدرضا شاکری قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان کتف چپ خود را مورد عمل جراحی قرار داد. او پس از به هوش آمدن به بخش منتقل شد و هم اکنون حال عمومی وی خوب است. محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان عصر روز گذشته با حضور در بیمارستان از این کشتی‌گیر نیز عیادت کرد.

 
ایزدی بهترین دروازه‌بان جهان هاکی شد
آرزو ایزدی دروازه‌بان تیم ملی هاکی روی یخ ایران با درخشش در مسابقات کاپ توسعه جهانی هاکی در لهستان به عنوان برترین دروازه‌بان این مسابقات شناخته شد. تیم ملی دختران در اولین حضور جهانی خود دو برد برابر ایرلند، دو باخت برابر آرژانتین و یک شکست مقابل کلمبیا داشت و جایگاه سوم را از آن خود کرد.

 
29 آبان؛ داورزنی رأی سرپرستی می‌گیرد؟
مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال با اعلام وزارت ورزش و جوانان 29 آبان با حضور همه اعضا برگزار می‌شود. با پایان دوره ریاست چهار ساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال در 29 آبان‌ماه و نهایی نشدن پروسه انتخابات ریاست این فدراسیون و ترافیک برنامه‌های والیبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی برای لیگ ملت‌های 2024 که آخرین فرصت صعود به المپیک پاریس 2024 است و برگزاری انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا، با اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال برای تصمیم‌گیری برای تعیین سرپرست فدراسیون والیبال، ساعت 10 صبح دوشنبه هفته آینده در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود. البته ثبت‌نام کاندیداها برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال در شهریور انجام شد و 11 کاندیدا برای پست ریاست فدراسیون ثبت‌نام کردند. باید دید دوشنبه هفته آینده اعضای مجمع چه کسی را برای سرپرستی فدراسیون انتخاب می‌کنند. هر چند بعید نیست مجمع به سرپرستی محمدرضا داورزنی رأی دهد تا انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیمه تمام نماند.
 

هفته هفتم لیگ والیبال به تأخیر افتاد
هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران، به جای اول آذرماه با تأخیر 4 روزه 5 آذرماه هفته آینده برگزار می‌شود. قرار بود رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان فردا در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر، اسلامشهر و گنبد برگزار شود، اما با تصمیم سازمان لیگ با تأخیر 4 روزه، در ساعت 16 روز یکشنبه پنجم آذرماه به صورت همزمان در این شهرها برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی