جهانبخش: به کوئنتین گفتم شوت بزن

تلاش می‌کنم فیکس بمانم

درخشان‌ترین دوران حضور جهانبخش در فوتبال اروپا مربوط به زمانی است که او در آلکمار بود که منجر به آقای گلی او در فصل ۱۸-۲۰۱۷ شد. علیرضا جهانبخش برای اولین بار از ۲۰ آگوست در یک دیدار خارج از خانه در ترکیب اصلی فاینورد قرار گرفت. فاینورد میزبان آلکمار بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر یاران علیرضا جهانبخش به پایان رسید. جهانبخش در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی فاینورد بود و در دقیقه ۲۴، پاس گل زیبایی را به تیمبر داد تا پایه‌ریز تک گل بازی باشد.
علیرضا بعد از این دیدار گفت: بازی با تیم خوب آلکمار بسیار حساس و هیجان‌انگیز بود. می‌دانستیم که باید از دقیقه اول تمام تلاش‌مان را بکنیم، بجنگیم و فشار بیاوریم. در نیمه اول موقعیت‌های کافی ایجاد کردیم و در مجموع بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم. ما می‌توانستیم حداقل دو گل به ثمر برسانیم. در طول بازی سعی کردیم آنها را مجبور کنیم دفاع کنند. در مجموع همه اعضای تیم‌مان بازی بسیار خوبی انجام دادند. ما به کل تیم حریف فشار آوردیم. در نیمه اول تقریباً هیچ اشتباهی نداشتیم. بازی با آلکمار یک بازی شش امتیازی بود. ما می‌خواهیم جایگاه دوم را حفظ و آیندهوون را تعقیب کنیم. اختلاف امتیاز با صدر جدول زیاد است اما ما برای رسیدن به قهرمانی رقابت خواهیم کرد.»
او درباره پاس گلش نیز در این دیدار گفت: «می‌دانستم که اگر توپ را به کناره‌ها ببرم موقعیت ایجاد می‌شود. من کوئنتین را دیدم که آزاد ایستاده است و وقتی توپ را به او دادم گفتم شلیک کن و او خیلی قشنگ شلیک کرد. کوئنتین خیلی خوب بازی کرد. ما هر کاری که مربی خواسته بود انجام دادیم.»
وینگر راست ایرانی پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی بالاخره اجازه یافت از ابتدا بازی کند. جهانبخش درباره حس و حالش بعد از حضور در ترکیب ثابت فاینورد گفت: «خیلی وقت بود اجازه نداشتم مسابقه‌ای را از ابتدا شروع کنم. می‌خواستم از تمام انرژی‌ام استفاده کنم و بازی خوبی انجام بدهم. از این به بعد هر روز خوب تمرین خواهم کرد تا فرصت‌های بیشتری به دست بیاورم و دقایق بیشتری در ترکیب تیم باشم.»

جستجو
آرشیو تاریخی