صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و چهل - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و چهل - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۴

4 بازی و فقط 17 دقیقه حضور در زمین

کاور روی تن کاوه

اکبر منتشلو
روزنامه نگار

کاوه رضایی بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی کشورمان در بیست و سومین دوره لیگ برتر راهی اصفهان شد تا در ترکیب سپاهان به میدان برود. رضایی به عنوان یکی از خریدهای خوب اصفهانی‌ها به شمار می‌‌رفت که البته برخی از تیم‌‌های مطرح لیگ برتری هم خواهان جذب او بودند اما مثل اکثر بازیکنان خوب لیگ برتر، سپاهان خیلی زود پیراهن زرد را تن کاوه کرد. رضایی کار حرفه‌ای‌اش را با فولاد شروع کرد اما ادامه کار خوب او در سایپا و ذوب‌آهن باعث شد راهی تیم استقلال شود. با درخشش کاوه در جمع آبی‌پوشان، روزهای خوب او در فوتبال شروع شد و این بازیکن توانست به عنوان لژیونر فوتبال کشورمان راهی بلژیک شود.
رضایی در تیم شارلروا در اولین حضور خوش درخشید و این درخشش او را به یک بازیکن ملی‌پوش تبدیل کرد که مربیان تیم ملی را مجاب می‌کرد همواره او را در لیست قرار دهند. انتقال کاوه از شارلروا به کلوپ بروژ، هرچند گران بود اما خیلی خوب پیش نرفت اما رضایی توانست در بازگشت مجدد به شارلروا  روزهای خوبش را تکرار کند تا همچنان به عنوان یک بازیکن و مهاجم تمام عیار خودش را معرفی کند. انگار جدایی دوباره رضایی از شارلروا برایش خوش‌یمن نبود. این بازیکن بعد از جدایی از شارلروا راهی هورلی لوون شد اما با وجود اینکه فرصت خوبی برای درخشش در این تیم داشت، نتوانست خودی نشان دهد و به ناچار به لیگ برتر فوتبال کشورمان بازگشت.
هر چند حرف و حدیث‌های جدی در فصل گذشته در مورد بازگشت این بازیکن به استقلال وجود داشت اما در نهایت کاوه راهی تبریز شد تا در جمع تراکتوری‌ها به میدان برود. او در تبریز روزهای خوبی را سپری نکرد و همین ناکامی‌ها او را کم کم از تیم ملی هم دور کرد. در نقل و انتقالات فصل پیش‌رو، این بازیکن مورد توجه سپاهانی قرار گرفت که با عزمی جزم در پی به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح بود. کاوه رضایی با وجود دو فصل ناکامی در تیم‌های هورلی لوون و تراکتور، به هر حال به نیمکت سپاهان رسید. این بازیکن که زمانی اسمش همیشه در لیست تیم ملی بود و باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌دید و البته زمانی گران‌ترین بازیکن به شمار می‌رفت، حالا وضعیت مناسبی ندارد.
کاوه رضایی با امید درخشش در ترکیب سپاهان و بازگشت به روزهای خوب به اصفهان رفت و فکر می‌کرد با این تیم می‌تواند آن چیزی‌هایی را که از دست داده، دوباره کسب کند و دو سال ناکامی را جبران نماید. او به دنبال تیمی بی‌حاشیه بود تا بتواند بازگشت مجددی به فوتبال داشته باشد. اتفاقاً سپاهان همان تیمی بود که رضایی نیاز داشت. تیمی با برنامه‌ریزی مناسب، سرمربی خبره و باتجربه و البته پرداخت‌های منظم که هر کسی را برای حضور در اصفهان وسوسه می‌کرد. با این وجود همه چیز آنطور که رضایی فکر می کرد پیش نرفت.
سپاهان با جذب بازیکنان آماده و مطرح انگار روزهای سختی را برای این بازیکن رقم زده است. کاوه رضایی در روزهایی که سپاهان وضعیت خوبی داشت و دارد، انگار اصلاً در این تیم نیست. سپاهان در مجموع بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در 9 بازی به میدان رفته که در اغلب این بازی‌ها موفق بوده است، بخصوص در لیگ برتر که توانسته امتیازات خوبی کسب کند و البته این وضعیت در هفته‌های نخست برای سپاهان ایده‌آل بود. با این وجود رضایی کلاً در 4 بازی برای سپاهان به میدان رفته و در مجموع 17 دقیقه برای سپاهان بازی کرده است. روزهای ناکامی رضایی در سپاهان در حالی رقم می‌خورد که سپاهان در پست او بازیکنان آماده‌ای مثل شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، رضا اسدی و... را دارد و انگار این وضعیت می‌تواند حالا حالاها برای رضایی ادامه داشته باشد. کاور بازیکنان ذخیره روی تن کاوه است و شاید او مجبور شود برای ادامه بازی‌های لیگ برتر در انتخاب تیمش تجدیدنظر کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی