وینی 150!

وینیســــــــیوس جونیور با برد رئال در ال‌کلاسیکو به 150 برد در 235 بازی خود برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافته است. 150 برد وینیسیوس جونیور شامل 103 پیروزی در لالیگا، 29 برد در لیگ قهرمانان اروپا، 12 برد در کوپا دل ری، 3 پیروزی در جام باشگاه‌های جهان، 2 پیروزی در سوپرکاپ اسپانیا و 1 برد هم در سوپرکاپ اروپا می‌شود. بازیکن برزیلی رئال مادرید پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل بارسلونا، در مصاحبه با تلویزیون رئال مادرید به این بازی و تمجید از جود بلینگام پرداخت.
 
 150 برد با پیراهن رئال مادرید
«رسیدن به این عدد در بهترین تیم دنیا آن هم در بازی ال‌کلاسیکو برایم خیلی مهم است. باید این روند را ادامه دهیم و همه خیلی خوشحالیم.»
 
 پیروزی برابر بارسلونا
«ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و در نهایت وقتی می‌جنگیم می‌توانیم در هر دیداری برنده شویم. نیمه دوم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و خیلی خوب بازی کردیم. بعد از اینکه گل اول را زدیم، همه می‌دانستیم که می‌توانیم دومی را هم بزنیم و این اتفاق هم افتاد. جود دو فرصت گلزنی داشت و هر دو را هم به گل تبدیل کرد.»
 
 جود بلینگام
«او باورنکردنی است. او ‏همیشه شرایط را تغییر می‌دهد و تفاوت‌ها را رقم می‌زند. ما در تیم‌مان بازیکنان جوان زیادی داریم که هم درون و هم بیرون از زمین با هم وقت می‌گذرانیم و این باعث ایجاد اتحاد در تیم و پیشرفت می‌شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی