صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سی و سه - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سی و سه - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

تراکتور حامی خمس
جلسه هم‌اندیشی اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتور با پاکو خمس برگزار شد و موضوعات پیرامون تیم مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که به ریاست عباس الیاسی در دفتر مدیرعامل باشگاه برگزار شد، هوشنگ نصیرزاده، منصور رستگارپور، علی محمودزاده و پاکو خمس به همراه سعید مظفری‌زاده (مدیر تیم) حضور داشتند و موضوعات پیرامون تیم مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه 2 ساعته، نکته نظرات هیأت مدیره به سرمربی تیم منتقل شد و خمس نیز توضیحاتی در این زمینه ارائه داد. با قدردانی از تلاش‌های تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان در این جلسه هم‌اندیشی، اعضای هیأت مدیره باشگاه ضمن حمایت قاطع از پاکو خمس، بر حفظ اتحاد و همدلی تیم جهت بهبود شرایط و کسب موفقیت تراکتور در ادامه مسابقات تأکید کردند.

 
شوک به سپاهان؛ یزدانی مصدوم شد
فوتبال سپاهان در حالی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی رفت که در کنار فرصت‌ها و شوت‌های راه دور، خوش شانس هم بوده که موقعیت‌های خطرناک و ضدحملات نساجی نتیجه‌ای نداشته، اما طلایی‌پوشان در نیمه‌اول با یک خبر تلخ و مصدومیت مدافع خود مواجه شدند. سیاوش یزدانی که در دیدار هفته هفتم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان برای آخرین بار در ترکیب سپاهان قرار گرفته بود، با نظر ژوزه مورایس دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت تا در کنار محمد دانشگر به میدان برود ولی مصدومیت نگذاشت در زمین بماند. این مدافع تنها تغییر ترکیب سپاهان نسبت به دیدار قبلی برابر آلمالیق ازبکستان بود. سیاوش یزدانی در دقیقه 36 به دلیل آسیب‌دیدگی درخواست تعویض داشت تا نیلسون جونیور، مدافع برزیلی با نظر ژوزه مورایس در ترکیب قرار بگیرد و در قلب خط دفاعی طلایی‌پوشان مقابل نساجی به میدان برود.
 

شکایت آلومینیوم اراک از 6 باشگاه
محمد رجاییان مدیرعامل آلومینیوم در مورد شکایت باشگاهش از استقلال می‌گوید: «از ابتدای داستان قانون جدید کارگروه ناظر بر قراردادها، 3-2 بار با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری کردیم. باشگاه خاصی هم مد نظر ما نیست. سازمان لیگ و فدراسیون با همکاری دستگاه‌های نظارتی برای کاهش هزینه‌ها و هرج‌ومرج در قراردادها دستورالعملی صادر کرده که هر باشگاهی اجرا نکند، مورد بازخواست و تنبیه قرار می‌گیرد. حالا اینکه چطور تنبیه می‌شوند به ما ربطی ندارد. شکایت ما کلی است و شامل باشگاه استقلال هم می‌شود.» آنها از چند باشگاه دیگر هم شکایت کرده‌اند: «‌در مورد پرسپولیس هم که گفتند از این باشگاه شکایت کردیم چون نام چند باشگاه در آن شکایتنامه بود. باشگاه‌هایی که از نگاه ما، با توجه به بازیکنانی که جذب کردند و ارقام‌ بارگذاری شده آنها در سامانه فدراسیون و سازمان لیگ با واقعیت همخوانی ندارد، مورد شکایت هستند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید رسیدگی کنند چون حق باشگاه‌هایی مثل ما که استاندارد کار می‌کنند، ضایع می‌شود. حرف ما این است که به نظر می‌رسد برخی باشگاه‌ها این سقف و دستورالعمل را رعایت نکرده‌اند. البته بلانکو هم جزئی از همین پروسه است. شکایت ما دیروز ارائه شده اما حداقل 6 باشگاه شامل این داستان می‌شوند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی