صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سی و سه - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سی و سه - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

قراردادهای استقلال در دست بررسی
حکم به زودی صادر می‌شود
باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از شاکیان باشگاه استقلال مدعی شده باشگاه استقلال قانون سقف قرارداد را رعایت نکرده است. شکایت باشگاه پرسپولیس باعث شده کارگروه نظارت بر قرارداد باشگاه‌ها در روز‌های اخیر پرونده استقلال را بررسی کرده و قرار است در دو سه روز آینده گزارش نهایی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند. با توجه به اینکه ممکن است در قرارداد‌های بازیکنان استقلال نیز اشکالاتی وجود داشته باشد، به خصوص در ماجرای کوین یامگا احتمال دارد باشگاه استقلال نیز با کسر امتیاز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شود.اخیراً کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به کاهش یک امتیاز از باشگاه پرسپولیس داد که همین تصمیم بهانه‌ای شد در دست مدیران باشگاه پرسپولیس تا نسبت به آنچه در باشگاه استقلال نیز رخ داده شکایتی را تنظیم و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند. البته مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند و رأیی علیه آنها صادر نخواهد شد. حالا باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی پیرامون این ماجرا اتخاذ خواهد کرد.


لایحه دفاعیه صادر شد
استقلال امیدوار به صدور محرومیت تعلیقی برای نکونام
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از اینکه جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک علیه داوران مصاحبه کرد، حکم به محرومیت او داد. در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده که نکونام تا اطلاع ثانوی از حضور روی نیمکت استقلال محروم است. ۴۸ ساعت به باشگاه استقلال نیز فرصت داده شده تا دفاعیه خود را ارسال کند. در همین راستا بخش حقوقی باشگاه استقلال دست به کار شده و قرار است لایحه‌ای را در دفاع از سرمربی استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند تا شاید در آستانه بازی با شمس آذر حکمی تعلیقی علیه سرمربی استقلال صادر شود تا او لااقل بتواند در بازی با شمس آذر تیمش را همراهی کند. پیش‌تر همین شرایط برای روزبه چشمی به وجود آمد که در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد محرومیتی تعلیقی را برای این بازیکن درنظر گرفته است. حالا نیز باشگاه استقلال امیدوار است با دفاع از آنچه رخ داد دست کم مانع از محرومیت قطعی شود و محرومیتی تعلیقی برای آقای سرمربی لحاظ شود. آیا لایحه دفاعی استقلال مفید واقع خواهد شد؟


دفاع محمد نوری از نکونام
محمد نوری اعتقاد دارد نکونام در نشست درست صحبت کرده است: «نکونام در کنفرانس خبری به حق صحبت کرد. خدا را شکر آن یک گل را زدیم وگرنه مشکلات زیادی به وجود می‌آمد. داور صحنه‌های 50-50 را هم به نفع تیم حریف سوت زد. نمی‌دانم کمیته داوران چرا چنین داورانی را انتخاب می‌کند. نمی‌دانم چرا سوت‌ها علیه استقلال است؟ این تیم جان گرفته، هوادارانش بابت این بازی‌ها و امتیازاتی که گرفته خوشحال هستند. نکونام هم زحمت زیادی می‌کشد. آماری که او دارد، کمتر مربی با استقلال داشته است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی