صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سی و دو - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سی و دو - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

سرلک 10 روز زودتر برگشت
میلاد سرلک در دقایق ابتدایی نیمه دوم دیدار تیمش مقابل گل‌گهر از ناحیه همسترینگ آسیب دید و از زمین بیرون رفت تا مشکلات کادر فنی سرخ‌ها با توجه به تعدد مصدومیت‌ها افزایش یابد. سرلک دو دیدار پرسپولیس مقابل پیکان و استقلال تاجیکستان را از دست داد و در شرایطی که به نظر می‌رسید حداقل دو دیدار بعدی تیمش را هم از دست بدهد، اما پیش از بازی ملوان به تمرین پرسپولیس بازگشت. بازگشت سرلک به تمرین در حالی اتفاق افتاد که پیش‌بینی اولیه کادر پزشکی پرسپولیس در مورد او نیاز به طول درمان چهار هفته‌ای داشت. این یعنی که میلاد غیر از بازی ملوان، احتمالاً دیدار تیمش با صنعت نفت یا حتی بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان را نیز از دست می‌داد اما شرایط به گونه دیگری پیش رفت. کادر پزشکی پرسپولیس که قبلاً در مورد علیرضا بیرانوند یک حرکت استثنایی انجام داده و او را برای بازی با النصر در کمترین زمان ممکن آماده کرده بود این بار معجزه دیگری را البته با تلاش بی‌‌حد و اندازه خود سرلک انجام داد و اعظم فیزیوتراپ تیم کاری کرد تا میلاد در فاصله 19 روزه به تمرینات بازگردد.
 

پورعلی‌گنجی این هفته جراحی می‌شود
در حالی که 13 روز از دیدار تیم ملی مقابل قطر در فینال تورنمنت اردن و مصدومیت سخت پورعلی‌گنجی گذشته اما هنوز این بازیکن تحت عمل جراحی قرار نگرفته بالاخره همین هفته مرتضی جراحی خواهد شد. تنها دلیل این اتفاق البته تورم زانوی پورعلی‌گنجی بود که باعث شد این مسأله به تأخیر بیفتد، اما با کمتر شدن این ورم در همین هفته این مدافع ملی‌پوش تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت تا بیش از این زمان را از دست ندهد. پورعلی‌گنجی که مثل کنعانی‌زادگان قبل‌تر هم این آسیب را متحمل شده بود برای دومین بار رباط صلیی خود را جراحی خواهد کرد. گفته می‌شود از بین دکتر رازی و دکتر کیهانی که بهترین و برجسته‌ترین پزشکان در زمینه جراحی رباط صلیبی زانو هستند یکی این جراحی را به عهده خواهد گرفت. پیش از این یاسین سلمانی توسط دکتر رازی و علیرضا عنایت‌زاده، بازیکن جوان پرسپولیس، توسط دکتر کیهانی جراحی شده بودند.
 

پرسپولیسی‌ها تخم‌مرغ نخوردند!
آخرین جلسه تمرین پرسپولیس پیش از سفر به انزلی و دیدار برابر ملوان از ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه دیروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان ابتدا در جلسه فنی شرکت کردند و پس از آن، با حضور در زمین چمن، تمرین را استارت زدند. سرخپوشان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند که یحیی گل‌محمدی و سیدجلال حسینی نیز در یکی از گروه‌ها در کنار دیگر بازیکنان، بازی کردند و کری‌خوانی جالب توجهی هم بین آنها شکل گرفته بود. بعد از پایان تمرین، بازیکنان با وقفه و استراحتی کوتاه، عازم فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد رشت و از آنجا به سمت انزلی ترک کنند. گفته شده پرسپولیسی‌ها همان ناهار ساده تخم مرغ و سیب زمینی که برایشان آماده شده بود را هم میل نکردند و بدون ناهار به فرودگاه رفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی