جود بلینگام: در ال‌کلاسیکو می‌بینمتون!

جود بلینگام در بازی آخر رئال مادرید مقابل براگا مصدومیت جزیی داشت که باعث نگرانی هواداران این تیم شد که شاید مرد شماره یک این روزهای رئال به ال‌کلاسیکو نرسد. حال روز گذشته جود بلینگام در مصاحبه با تلویزیون ملی اسپانیا گفت: «در ال کلاسیکو حضور خواهم داشت.» تا خیال رئالی‌ها را راحت کند. این بازیکن با یازده گل در دوازده بازی، بهترین بازیکن رئال مادرید در شروع فصل بوده است.
در ادامه از جود بلینگام پرسیده شد که بهترین خاطره‌اش از نبرد بین دو تا تیم چیست و او در جواب گفت: «خوشحالی به یاد ماندنی رونالدو؛ calma calma.»
این خوشحالی معروف رونالدو در آوریل سال 2012 رخ داد که در آن زمان، شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند بارسلونا را با حساب دو بر یک در نیوکمپ شکست دهند. رونالدو بعد از گلزنی، رو به هواداران بارسا کرد و آنها را با این خوشحالی، ساکت نمود.
بلینگام در ادامه افزود: «من همیشه خوشحالی‌های بعد از گل را به خاطر دارم. به یاد می‌آورم که رونالدو در نیوکمپ، چه خوشحالی فوق‌العاده‌ای انجام داد. چنین حرکاتی برای همیشه در ذهن شما باقی خواهند ماند.»  
جود بازیکنی است که از زمان پیوستنش به رئال مادرید شب های بسیار زیبایی را برای هواداران مادرید رقم زده است.
به گفته‌ هم تیمی های این بازیکن جود کسی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است. انگلیسی در مورد  مسئولیتی که در رئال مادرید روی دوشش است گفت:« هم زیباست و هم ترسناک. من از مسئولیت سنگینی که در رئال مادرید دارم با خبر هستم و تمام تلاشم را می کنم که بتوانم هواداران را خوشحال کنم. من تا این لحظه بازی های زیادی را برای رئال انجام داده ام و همه کار می کنم تا بتوانم فرمم را روی بهترین شکل حفظ کنم. در حال حاضر از جایی که هستم بسیار خوشحالم و احساس خوبی دارم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی