صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سی و یک - ۰۶ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سی و یک - ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

ادای احترام والیبال نشسته به مادر و فرزند شهید الداغی
اعضای تیم ملی والیبال نشسته پس از قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به مادر و فرزند شهید الداغی ادای احترام کردند. اعضای تیم ملی در حضور غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و در حالی که لباس‌های منقش به تصویر این شهید را بر تن کرده بودند، با اهدای گل با شاهنده گرامی مادر شهید و آوا الداغی فرزند شهید که سرپرست معنوی کاروان فرزندان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نیز هست، عکس یادبود گرفتند.


البرز قهرمان اولین دوره مسابقات بیسبال زیر ۱۳ سال کشور
نخستین دوره بیسبال زیر ۱۳ سال ایران که با حضور سه تیم البرز ، خراسان رضوی و بوشهر به میزبانی ورزشگاه ملی بیسبال در کرج برگزار شده بود با قهرمانی میزبان به پایان رسید.  مراسم اختتامیه و اهدای جوایز تیم‌های قهرمان لیگ بیسبال زیر ۱۳ ساله‌های ایران با حضور نوروزی و فرهادی‌زاد نایب رئیسان کمیته ملی المپیک و فروغی رئیس اداره کل ورزش و جوانان البرز و هومن منصوریان رئیس انجمن بیسبال کشور برگزار شد. تیم بیسبال کرج که در روز نخست با نتیجه نزدیک ۲۳ بر ۲۲ از سد تیم خراسان گذشته بود با دو پیروزی قهرمان این رقابت‌ها شد و خراسان و بوشهر در رده‌های بعدی قرار گرفتند. نواب رئیس کمیته ملی المپیک به دلیل بازگشت بیسبال به رقابت‌های المپیک و لزوم حمایت از این رشته ورزشی برای رقابت‌های ۲۰۲۸ به این فستیوال آینده‌ساز آمدند و از برنامه کمیته ملی المپیک از این تیم سخن گفتند. تیم ملی بیسبال ایران سه هفته دیگر در همین ورزشگاه در رخدادی تدارکاتی میزبان اردوی مشترک با پاکستان قهرمان زون میانه و غرب آسیا است.


تصمیم جنجالی داوران
در تاتامی مجارستان
ناکامی کومیته تیمی
در یک قدمی نیمه‌نهایی
در ادامه مسابقات قهرمانی جهان کاراته که به میزبانی مجارستان در حال برگزاری است، تیم ملی کاراته مردان بعد از 2 پیروزی 3-صفر مقابل تیم‌های سوئیس و لیتونی در سومین مبارزه الجزایر را هم با نتیجه 3-1 شکست داد. اما در چهارمین مبارزه و در دیداری حساس مقابل تیم قدرتمند آذربایجان در حالی که عسگری و اباذری مبارزه‌های خود را با برد تمام کردند، خدابخشی، گنج‌زاده و پورشیب مبارزه‌های خود را واگذار کردند. در این میان بازی پورشیب با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود؛ پنجمین مبارزه با نتیجه 1-1 همراه بود اما در حالی که تنها 1 دقیقه و 10 ثانیه تا صعود تیم ملی به نیمه‌نهایی باقی مانده بود، پورشیب با اجرای تکنیک یوکو 1 امتیاز با موافقت هر 3 داور کنار گرفت اما مصدومیت کاراته‌کای آذربایجانی و توقف چندثانیه‌ای بازی در این صحنه ورق را برگرداند. داوران شدت ضربه پورشیب را بیش از حد سنگین تشخیص دادند و کاپیتان را اخراج کردند تا سومین شکست تیم ملی رقم بخورد. با این باخت تیم ملی در مجموع 3-2 مقابل تیم ملی آذربایجان شکست خورد. همچنین تیم ملی کومیته تیمی دختران هم بعد از برد مقابل کره جنوبی در دومین دیدار 3-1 مقابل قزاقستان شکست خورد. با شکست تیم آذربایجان مقابل اردن و هم چنین شکست قزاقستان تیم های کومیته تیمی مردان و دختران کشورمان از دور رقابت ها کنار رفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی