صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و هشت - ۰۲ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و هشت - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

مصاحبه و خبر

اسدبیگی: هواداران به ورزشگاه بیایند
سینا اسدبیگی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و خداراشکر که توانستیم یک نمایش خوب ارائه کنیم. مدت‌ها بود که در آسیا هواداران‌مان را کنار خودمان نداشتیم، وقتی در لیگ هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد حس خوبی نبود و انگار بازی دوستانه انجام می‌دادیم. حضور هواداران برای من بازیکن خیلی حس خوبی است و باعث می‌شود که انگیزه‌مان بیشتر شود و عملکردمان بهتر. لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی فرق می‌کند و به مراتب از لیگ برتر سخت‌تر است. پرسپولیس روی هوادارانش می‌چرخد و وجودشان باعث دلگرمی ماست و به آنها می‌گویم که به ورزشگاه بیایند و نفس‌شان پشت تیم ما باشد. قطعاً حضور آنها خیلی می‌تواند به ما کمک کند.


نماینده باشگاه محکوم به رد مال 72 هزار دلاری
سرپرست معاونت حقوقی باشگاه، اعلام کرد؛ در پی شکایت باشگاه از ایشان با موضوع تصرف غیرقانونی و استفاده غیر‌مجاز از اموال دولتی، منظور نمودن پاداش برای خود، تضییع اموال دولتی و اختلاس به میزان هفتاد و دو هزار و یکصد دلار، پرونده به دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت ارجاع گردید.
شکایت باشگاه پرسپولیس با این توضیح که ایشان به عنوان نماینده باشگاه و جهت دریافت مطالبات باشگاه به کشور مالزی سفر می‌کنند و در بازگشت از آن کشور، از استرداد و تحویل عین دلارهای امانی اخذ شده از AFC به باشگاه به بهانه داشتن مطالبات معوقه خودداری می‌نماید. دادگاه پس از برگزاری جلسه رسیدگی و ارائه دفاعیات توسط این معاونت، طبق رأی دادگاه بدوی، اتهام وارده به ایشان را محرز و مسلم دانسته و نامبرده به تحمل سه سال حبس و انفصال دائم از کلیه مشاغل دولتی و همچنین استرداد مبلغ فوق به باشگاه پرسپولیس و دو برابر مبلغ یاد شده به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می‌شود. این حکم پس از ابلاغ به طرف خواسته، مورد اعتراض قرار گرفته و به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع می‌شود و بعد از برگزاری جلسه رسیدگی با حضور و دفاعیات مناسب وکیل باشگاه نهایتاً رأی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر تأیید دادنامه بدوی در بخش رد مال مبلغ هفتاد و دو هزار و یکصد دلار به باشگاه پرسپولیس صادر شده که البته به لحاظ فقدان سابقه کیفری محکوم علیه و سوابق ورزشی نامبرده حبس موضوع حکم به هشت ماه تخفیف و ایضاً کیفر انفصال دائم از خدمات دولتی به شش ماه کاهش و جزای نقدی نیز به پرداخت یک چهارم تقلیل یافته است. رأی مذکور قطعی و در بخش رد مال به نفع باشگاه پرسپولیس صادر شده است.


افتتاح فروشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس که پیش از این با درخواست‌های بیشماری از سوی هواداران در خصوص فروشگاه و محصولات ورزشی این باشگاه مواجه بود، اولین فروشگاه رسمی خود را در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) افتتاح کرد.
هواداران خونگرم پرسپولیس می‌توانند با حضور در مجموعه ورزشی درفشی‌فر از محصولات این فروشگاه دیدن کرده و اقدام به تهیه البسه مورد نیاز خود کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی