خوشحالم در بازی زیبا هت‌تریک کردم

زاهدی: نشان دادن شقیقه،شادی گلم است

شهاب زاهدی مهاجم بلندقامت پرسپولیس بعد از گل باارزشی که مقابل گل‌گهر سیرجان زده بود با سه گلی که به پیکان زد به نوعی هت‌تریک کرد تا حتی برای آقای گلی با 4 گل زده امیدوار شود و به عنوان مهاجم اول پرسپولیس خیال یحیی را از بابت یک مهاجم خوب و گلزن و ششدانگ آسوده سازد.

ناصر قراگزلو
خبرنگار
بعد از چند هفته گل نزدن چطور 4 گل زدی و در بازی مقابل پیکان هم هت‌تریک داشتی؟
در وهله نخست خوشحالم که موفق شدم زحمات بچه‌ها را تکمیل سازم چون گل‌هایی که من زدم همه نتیجه زحمات همه بازیکنان تیمم بود. هت‌تریک هم خوشحال‌کننده است و قطعاً برای هر مهاجمی شیرین است اما با این هت تریک می‌دانم که انتظارات از من بیشتر می‌شود و من هم حتماً تلاشم را انجام می‌دهم که در بازی‌های بعدی هم اول در خدمت تیمم باشم و بعد گلزنی کنم.
بازی اما بعد از گل اولی که زدی سخت شد!
بله بعد از گلی که زدم آنها جواب ما را با گل تساوی‌شان دادند اما خوشبختانه باز هم با عطش زیادی که برای پیروزی و موفقیت داشتیم دو گل دیگر هم زدیم و خدا را شکر با نتیجه‌ای پرگل تیم پیکان را در روزی که هواداران زیادی برای حمایت ما به ورزشگاه آمده بودند شکست دادیم و در نهایت با نتیجه سه بر یک تیم حریف را بردیم و سه امتیاز که هدف اصلی‌مان بود کسب کردیم.
منظورت بعد از گلزنی که شقیقه‌هایت را نشان می‌دادی دقیقاً چه بود؟
منظورم این بود که با فکر و تمرکزم گل زدم و کلاً شادی بعد از گل من آن طوری هست که دیدید.
به نظر به آن چیزی که می‌خواستی رسیدی و با 4 گلی که زدی فشار از روی تو برداشته شد؟
بالاخره بازی در پرسپولیس سخت است چون در هر بازی همه از تیم توقع برد و پیروزی دارند. من هم به خودم ایمان داشتم و می‌دانستم که نوبت گلزنی‌های من هم از راه می‌رسد که خدا را شکر همینطور هم شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی