صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۵ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

ثبت اعتراض به حکم کسر امتیاز
تیم حقوقی پرسپولیس دفاعیه رسمی این باشگاه را برای ارسال به کمیته استیناف تهیه کرد و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد. این لایحه در تلاش است تا به کمیته استیناف ثابت کند پرسپولیس از مقررات نقل و انتقالات عدول نکرده و شایسته کسر امتیاز نیست. سرخپوشان به دلیل پرونده مالیات گولسیانی با یک امتیاز کسر امتیاز مواجه شدند و صدر جدول را از دست دادند. باشگاه پرسپولیس همچنین در این پرونده محکوم به پرداخت 10 میلیارد تومان جریمه شده و امیدوار است با بردن حکم به کمیته استیناف در آنجا با بخشش مواجه شود.
 

یحیی مشکلی برای پیکان ندارد
با توجه به اینکه گل‌محمدی گفته بود قراردادی با پرسپولیس ندارد و فسخ کرده این سؤال پیش آمد که می‌تواند مقابل پیکان تیمش را هدایت کند یا نه. فرشید طاهری، سرپرست کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر در مورد اینکه گل‌‌محمدی مشکلی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس ندارد، گفت: «مسأله گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس است و کارت مربیگری او ثبت شده، باشگاه پرسپولیس هم درخواستی برای لغو کارت نداشته پس مشکلی برای حضور در بازی با پیکان و ادامه فصل نیست.» از سویی دیگر باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی به توافق رسیده که قرارداد سرمربی تیم فوتبالش که تا پایان فصل اعتبار دارد با مبلغ مندرج در همین قرارداد تمدید شود.


کلاهبرداری عجیب از بازیکنان پرسپولیس
پیگیری آپشن‌های عقب افتاده بازیکنان پرسپولیس تا حدودی به یک اتفاق عجیب در این تیم ارتباط دارد. بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته پیگیر شکایت از فردی هستند که با دریافت مبالغی از آنها، قول تحویل خارج از نوبت خودرویی را به آنها داده بود. با توجه به اینکه خودروهای ساخت کارخانه‌های داخلی از طریق قرعه‌کشی و با شرایط سخت به دست مشتریان می‌رسد، یک فرد کلاهبردار، با استفاده از این مسأله و جلب نظر بازیکنان پرسپولیس، از آنها مبلغی برای تحویل خارج از نوبت این خودروها گرفته و سپس متواری شده و از او اثری نیست. در ابتدا تصور می‌شد یک بازیکن جوان پرسپولیس و سه چهار بازیکن دیگر مبالغ هنگفتی را در این کلاهبرداری از دست داده‌اند اما اسامی تعداد بیشتری از این بازیکنان به گوش می‌رسد. تعدادی از بازیکنان باتجربه و حتی نفراتی که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشتند، فریب این کلاهبردار شیاد را خوردند و حالا هم دیگر هیچ اثری از این فرد نیست.


یحیی درباره ترابی ریسک می‌کند؟
از جمع مصدومان پرسپولیس، مهدی ترابی احتمالاً امروز در بخشی از تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد. البته شاید این بازیکن مقابل پیکان نیمکت‌نشین باشد و از آنجایی که نمی‌توان در موردش ریسک کرد شاید برای دیدار با استقلال تاجیکستان در اختیار کادرفنی باشد. شایعه شده میلاد سرلک هم احتمالاً پس از بازی با پیکان تمرینات خود را از سر بگیرد و بتواند سرخپوشان را در مسابقات آتی همراهی کند. وحید امیری اما هنوز تا آمادگی کامل کار دارد و همچنان باید زیر نظر کادر پزشکی تمریناتش را پیگیری کند.

جستجو
آرشیو تاریخی