صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نوزده - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نوزده - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

وینگر ایرانی به شرایط بازی رسید
تزریق قطره‌چکانی قلی‌زاده
علی قلی‌زاده آخرین بازی خود را در چهارم فروردین ماه امسال در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه انجام داد و پس از آن بخاطر آسیب‌دیدگی و پارگی رباط صلیبی نتوانست در هیچ یک از مسابقات ملی و باشگاهی (برای کاسیم‌پاشا ترکیه و لخ‌پوزنان لهستان) به میدان برود ولی او حالا شرایط خوب خود را به دست آورده است. این ستاره خوش‌تکنیک فوتبال ایران که در اوج آمادگی با مصدومیت مواجه شد، پس از حدود سه هفته حضور در تمرینات انفرادی و گروهی لخ‌پوزنان، اکنون به نظر می‌رسد در وضعیت بدنی خوبی به سر می‌برد و لبخندش در تمرین اخیرشان این موضوع را تقریباً نشان می‌دهد.
قلی‌زاده پس از اینکه در مسابقه تدارکاتی تیم ملی برابر روسیه مصدوم شد، در 10 هفته پایانی فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه و 10 دیدار این فصل لیگ استراکلاسا لهستان نتوانسته برای باشگاه‌های خود به میدان برود ولی اکنون در لخ‌پوزنان به آمادگی جسمانی ایده‌آل رسیده و آماده بازگشت به میادین و درخشش دوباره است. این وینگر تند و تیز و ریزنقش ایرانی امید زیادی دارد در مسابقه روز شنبه هفته آینده تیم لخ‌پوزنان در لیگ استراکلاسا لهستان مقابل تیم لوچ به میدان برود و طلسم دوری هفت ماهه از میادین را بشکند. البته بعید است فان در بروم- سرمربی سابق علیرضا جهانبخش در آلکمار و فعلی لخ‌پوزنان- از قلی‌زاده در ترکیب اصلی استفاده کند. وینگر تیم ملی رفته رفته به ترکیب اضافه می‌شود و برای چند هفته باید شاهد حضور تعویضی او در زمین باشیم.


مذاکره اینتر با مدیربرنامه ستاره ایرانی
طارمی برف پرتغال را نمی‌بیند
بعد از عملکرد و فرم بی‌نظیر مهدی طارمی در پورتو پرتغال این بازیکن در تابستان مورد توجه آث‌میلان قرار گرفت و حتی در مذاکراتی پیشرفته با این تیم، در آستانه امضای قراردادی با قرمزپوشان قرار گرفت اما در نهایت مذاکرات به بن‌بست رسید و به دلیل برآورده نشدن توقعات ستاره ایرانی از نظر دستمزد این انتقال تاریخی صورت نپذیرفت تا طارمی در پورتو بماند و این فصل را هم با درخشش برای این تیم آغاز کند. او تاکنون برای پورتو در 158 مسابقه 82 گل به ثمر رسانده است.
در روزهای گذشته گاتزتا دلو اسپورت تصویر طارمی را روی جلد اول خود کار کرد و مدعی شد که اینتر، نایب قهرمان سال گذشته چمپیونزلیگ به ستاره 31 ساله ایرانی علاقه‌مند است و می‌خواهد او را در زمستان به خدمت بگیرد. امروز منابع بیشتری در ایتالیا از جمله سایت کالچو مرکاتو، این خبر را تأیید کرده و ادعا می‌کنند پیرو اوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، علاقه شخصی به این انتقال دارد و شخصاً با مدیر برنامه‌های طارمی تماس گرفته است تا قبل از ژانویه، برنامه‌های آینده این مهاجم را بررسی کند. قرارداد طارمی با پورتو تابستان 2024 به اتمام می‌رسد و اینتر در صورت عدم موفقیت در جذب این بازیکن در ژانویه، تابستان او را در یک انتقال آزاد به خدمت خواهد گرفت.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی