خبر

قاسم‌پور با هوتن در لیگ کشتی استارت می‌زند

کامران قاسم‌پور، دارنده دو مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان برای شرکت در لیگ برتر ۱۴۰۲ قرارداد بست.
او که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران و از دست دادن تمرینات آماده‌سازی‌اش برای حضور در مسابقات، شرکت در هر دو رویداد اخیر کشتی که مسابقات جهانی بلگراد و بازی‌های آسیایی هانگژو بود را از دست داد، برای شرکت در لیگ برتر با تیم انبوه‌سازان هوتن قائمشهر قرارداد بست.
این تیم پیش از این از بین ملی‌پوشان با یونس امامی دارنده دو مدال برنز جهان قرارداد بسته بود. کامران قاسم‌پور البته به دلیل از دست دادن مسابقات جهانی صربستان، جزو سهمیه‌ ملی‌پوشان هوتن محسوب نمی‌شود و این تیم همچنان می‌تواند علاوه بر امامی، با دو کشتی‌گیر دیگر هم قرارداد ببندد.
تیم هوتن در هفته اول دور رفت لیگ برتر آزاد از ساعت 9:30 امروز در سالن امامعلی حبیبی قائمشهر میزبان تیم مقاومت البرز خواهد بود. قطعاً در هفته‌های پیش‌رو قائمشهری‌ها از ملی‌پوش استفاده نخواهند کرد.
کشتی‌گیران شاخصی چون امیرحسین فیروزپور، علی شعبانی و مصطفی قیاسی در ترکیب تیم هوتن در لیگ برتر امسال شرکت می‌کنند.
هفته اول بیست‌وسومین دوره پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام از فردا با دیدار تیم‌های انبوه سازان هوتن و مقاومت البرز از گروه دوم رقابت‌ها در سالن ورزشی امامعلی حبیبی قائمشهر شروع می‌شود.


شگفتی در شانگهای
 آلکاراس حذف شد

کارلوس آلکاراس که به نظر می‌رسد از مصدومیتی در ناحیه ران پای چپش رنج می‌برد، با ارائه یک نمایش ضعیف‌تر از حد انتظار، در مرحله یک هشتم نهایی مسترز شانگهای مقابل دیمیتروف مجارستانی در سه ست شکست خورد.
با این شکست، در اتفاقی نادر، در بین هشت بازیکن باقی مانده، تنها آندره روبلف رنکینگ بین ۱ تا۱۰ دارد و هفت بازیکن دیگر، همگی خارج از ده نفر برتر هستند و حتی فابیان ماروژان، جزو ۳۲ سید اصلی این مسابقات نبوده و به جمع هشت بازیکن برتر راه یافته است. این یکی از ضعیف‌ترین یک هشتم‌ نهایی‌های مسابقات مسترز در سال‌های اخیر بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی