صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

جوکوویچ: با نظر نادال درباره خودم موافق نیستم

نواک جوکوویچ، قهرمان ۲۴ دوره گرنداسلم به اظهارات رافائل نادال درباره خودش واکنش نشان داد. او به سخنان رافائل نادال مبنی بر اینکه این صرب به ارتفاعات بزرگی دست یافته زیرا تبدیل شدن به بهترین تنیسور تمام دوران برای او حیاتی بود، گفت: «من دیدم که این بیانیه در اینترنت پخش شد و مردم در مورد آن زیاد صحبت می‌کردند. هرکسی حق دارد نظر خودش را داشته باشد. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. رافا یک قهرمان بزرگ است. من واقعاً برای او به عنوان یک قهرمان، به عنوان رقیب اصلی خود، به عنوان یک فرد و به عنوان یک تنیسور که به شکل‌گیری بازی من و نتایجی که به دست آورده‌ام، بسیار ارزش و احترام قائل هستم.»
این تنیسور صربستانی خاطرنشان کرد: «من قصد ندارم به هیچ‌وجه به اظهارات نادال واکنش منفی نشان دهم یا در مورد راجر فدرر چیزی منفی بگویم، زیرا احترام من آشکارا بر برخی از نظرات منفی در مورد آنها برتری دارد. این نظر نادال است که البته من با آن موافق نیستم. من نظر خودم را دارم، اما آن را به اشتراک نمی‌گذارم، زیرا نمی‌خواهم موضوع را عمیق‌تر کنم و نیازی هم نیست.»
 
 
نادال در گرنداسلم استرالیا ۲۰۲۴ شرکت می‌کند

کریگ تایلی، مدیر اوپن استرالیا اعلام کرد که رافائل نادال، برنده 22 گرند‌اسلم در مسابقات سال 2024 شرکت خواهد کرد. او گفت: «ما می‌توانیم اعلام کنیم که رافائل نادال به ملبورن بازخواهد گشت. او بیشتر سال را از میدان دور بوده و در روزهای اخیر با او صحبت کرده‌ایم. او تأیید کرد که سال آینده بازخواهد گشت و ما از این بابت بسیار خوشحالیم. این شگفت‌انگیز است.» نادال در دور دوم مسابقات آزاد استرالیا 2023 مصدوم شد. MRI این تنیسور نشان داد که در عضله iliopsoas پای چپ او کشیدگی وجود دارد. از آن زمان تاکنون نادال وارد زمین نشده و به بهبودی خود از مصدومیت ادامه می‌دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی