صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

واکنش نبی به انتقاد از سطح تورنمنت اردن

این اردو مورد تأیید قلعه‌نویی بود

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری تورنمنت اردن به این کشور اعزام شد؛ تورنمنتی که از دید برخی کارشناسان فوتبال کشورمان کمک زیادی به این تیم در مسیر مسابقات مهم جام ملت‌های آسیا نخواهد کرد. مهدی محمد‌نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی در خصوص اعزام شاگردان قلعه‌نویی به تورنمت اردن، می‌گوید: «تقویم تیم ملی را با توجه به فیفا‌دی برنامه‌ریزی کردیم و تیم‌های خوبی همچون قطر در این تورنمنت حضور دارند. تیم ملی قطر برای جام ملت‌های آسیا انگیزه زیادی دارد و میزبان است، به این دلیل بازی با این تیم می‌تواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد. علاوه بر این عراق هم تیم فوق‌العاده‌ای است. در حال حاضر شرایط تیم ملی خوب است و بازیکنان داخلی آماده هستند. علاوه بر این لژیونرها هم شرایط خوبی دارند و برخی از آنها در اردن به تیم ملی اضافه می‌شوند.»
او در خصوص انتقاد برخی از کارشناسان به حضور تیم ملی در این تورنمنت می‌گوید: «پیش از نهایی شدن حضور تیم ملی در تورنمنت اردن با امیر قلعه‌نویی صحبت کردیم و او تورنمنت اردن را تأیید کرد. علاوه بر این تورنمنت دیگری در اندونزی برگزار می‌شود که تورنمنت بسیار خوبی است و تیم‌های قدرتمندی در آن شرکت می‌کنند. اگر جمع‌بندی شود که حضور ما به لحاظ فنی کمک می‌کند، در این تورنمنت شرکت می‌کنیم. در حال گفت‌وگو هستیم تا ببینیم تیم‌هایی که قرار است شرکت کنند می‌آیند یا نه؟ سپس باید ببینیم نظر قلعه‌نویی چیست.»
 نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازدید از کمپ تیم ملی در قطر می‌گوید: «در بازدید از کمپ تیم ملی موضوعات جدیدی مطرح شد که در جام‌های قبل اشاره نشده بود. یک بخش کارگاه آموزشی بود و بخش دیگر بازدید از محل مسابقات، محل تمرین و هتل تیم ملی. مواردی مدنظر سرمربی تیم ملی بود که با مسئولین برگزاری جام ملت‌ها مطرح کردیم و امیداوریم نقاط ضعف برطرف شود. اما در خصوص کمپ تیم ملی باید بگویم که کمپ الریان کمپ بسیار خوبی است و پنج زمین دارد. زمینی که در جام جهانی استفاده می‌کردیم در اختیار باشگاه الریان است. درخواست داشتیم به همین زمین برگردیم و پیگیر هستیم این اتفاق بیفتد. همه زمین‌های تمرین الریان عالی هستند. از نظر چمن هیچ مشکلی نداریم.»
جستجو
آرشیو تاریخی