اولین لژیونر هاکی زنان ایران:

گلزنی برای ایران بهترین حس دنیا بود


سایت فدراسیون جهانی هاکی روی یخ دیروز گزارش و مصاحبه جالبی از عسل حیدری، اولین لژیونر هاکی ایران روی خروجی فرستاد و نوشت: این ستاره باتجربه هاکی در سال ۲۰۲۰ به هاکی روی یخ روی آورد و از آن زمان در سطح بین‌المللی نامی برای خود دست و پا کرد و به ایران کمک کرد تا مدال نقره مسابقات قهرمانی زنان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ IIHF را به دست آورد و اخیراً به عنوان اولین زن از ایران تاریخ‌ساز شد و با یک تیم خارج از کشور قرارداد بست.
حیدری درباره تجربه خود در سه سال گذشته به سایت فدراسیون جهانی گفته: «هر سفری که با  تیم ملی هاکی روی یخ ایران داشتم، زیباترین دوران زندگی من بود. فکر نمی‌کنم هرگز چیزی به زندگی من بیاید که چنین احساسی به من بدهد.»
مهاجرت او به سوئد باعث شد تا از هاکی دور شود اما دوباره به ایران آمد و این ورزش را سر گرفت. خودش در این‌باره می‌گوید: «از اینکه دیگر هاکی بازی نمی‌کردم احساس ناراحتی می کردم. دوستم دید که من ناراضی هستم و از من دعوت کرد تا سه هفته‌ای که در ایران بودم برای تیم او بازی کنم. من با خوشحالی پذیرفتم و در بازی اول گل زدم. این بهترین حس دنیا بود که آن روزهای زیبا را دوباره زنده کنم و ببینم که هنوز یک گلزن خوب هستم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی