صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

یاسین در گرگان
یاسین که همیشه پدرش را به عنوان حامی بالای سر خود دارد، او را از ماجرا مطلع کرد و بنا به نظر پزشک پرسپولیس و بعد از اظهارنظر پزشک متخصص، به سرعت برای عمل جراحی وقت گرفت. یاسین همراه پدر به گرگان رفته و قرار است در روزهای آینده به تهران برگردد تا زیر نظر دکتر رازی، متخصص بنام پزشکی ورزشی رباط صلیبی خود را جراحی کند. این اولین مصدومیت شدید ستاره تکنیکی است که قرار است حدود 8 روز دیگر جراحی شود.
 

تمرین بدون  9 بازیکن
پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفت. این تمرین در حالی انجام شد که در جریان آن ۹ بازیکن حضور نداشتند. سه ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان، وحدت هنانوف که برای همراهی تیم ملی کشورش عازم شد، وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک و یاسین سلمانی مصدومان تیم که در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های خاص خود را دارند و گئورگی گولسیانی که با اجازه از کادر فنی چند روزی مرخصی گرفته است، این نفرات را تشکیل می‌دهند. بخش نخست تمرین دیروز در سالن بدنسازی انجام شد که ۲۰ دقیقه به طول انجامید. پس از آن بازیکنان برنامه‎ای ۶۵ دقیقه‌ای شامل کار با توپ، پاسکاری کوتاه و ترکیب، حمله به دروازه در قالب گروه‌های دو نفره و فوتبال درون‌تیمی را در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.
 

درفشی‌فر فعلاً اجاره داده نمی‌شود
با وجود نگرانی‌های رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، فعلاً این باشگاه برنامه‌ای برای اجاره دادن ورزشگاه شهید درفشی‌فر ندارد. محسن خلیلی در بدو حضورش در این سمت با این مشکل مواجه بود و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس مجبور بودند در بدترین ساعات روز در این ورزشگاه تمرین کنند اما بعد از پایان مدت طولانی اجاره این ورزشگاه و خارج شدن اختیار پیمانکار، شرایط تمرینات پایه‌های پرسپولیس سر و سامان گرفت. با این وجود از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد فعلاً این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای اجاره دادن این ورزشگاه به پیمانکار جدید ندارد هر چند شاید در آینده‌ای نزدیک با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب هم از این مجموعه درآمدزایی کند هم تمرینات تیم‌های پایه با مشکل مواجه نشود.


رد شکایت پرسپولیس از برزگر
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس به طرفیت آریا برزگر نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن قرار رد دعوی تجدید نظرخواه به خواسته مطالبه مبلغ ۲میلیارد ریال و هزینه دادارسی بر مبنای توافقنامه در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ صادر شد، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض‌عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستنداً به ماده ۱۷ آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه صادر و عینا تأیید و اعلام می‌شود. این رأی قطعی است.

جستجو
آرشیو تاریخی