صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هفده - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفده - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

خوشحالی استقلالی‌ها از پست جدید ماجدی
میرشاد ماجدی که در باشگاه استقلال نیز سال‌های طولانی فعالیت داشته، روز گذشته با آرای قابل توجهی به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان تهران برگزیده شد. با انتخاب ماجدی به این عنوان خیلی از استقلالی‌ها خوشحال شدند و اعتقاد دارند که حضور این استقلالی در هیأت فوتبال می‌تواند به سود آنها باشد. ماجدی به مدت یک سال این پست را عهده‌دار خواهد بود. ناگفته نماند که علی خطیر نیز در رأی گیری شرکت کرده بود اما اینکه او به ماجدی رأی داده یا خیر، روشن نیست. خطیر در این مراسم در کنار درویش نشسته بود.
 

سسما در آستانه بازگشت
ظاهراً قرار است مشکل ویزای یوسو سسما و پسرش به زودی برطرف شود و این دو مربی اسپانیایی به تمرینات استقلال بازگردند. بر اساس اعلام مدیریت استقلال به نکونام صدور ویزای کار یوسو و آنتونی در مراحل پایانی است و آنها قطعاً به زودی و قبل از دیدار با هوادار به ایران برمی‌گردند و کار خود را از سر می‌گیرند. سرمربی استقلال امیدوار است وعده مدیران باشگاه درباره این دو مربی اسپانیایی هرچه زودتر محقق شود و آنها به تمرینات برگردند.


نارضایتی نوازی از پست جدید
در حالی که محمد نوازی در روزهایی که سسما نبود، تلاش می‌کرد متد تمرینی که این مربی برای نکونام فرستاده، در تمرین اجرا کند اما نوازی به دلیل ناآشنایی  به علوم بدنسازی این مربی زحمتکش استقلالی نتوانست آن طور که نیاز بود بازیکنان را به لحاظ بدنی آماده و مهیا کند. حتی خود نوازی هم از نقشی که برایش تعیین شده بود رضایت قلبی نداشت و در روزهای گذشته بارها پیگیر بازگشت سسما بود تا بتواند به دیگر اموری که تخصصش را دارد بپردازد و در حوزه‌ای که با آن آشنا است، فعالیت کند. تردیدی نیست از بازگشت سسما بیش از همه نوازی خوشحال می‌شود.


پرداخت پاداش
مسئولان باشگاه استقلال بعد از برد مقابل مس رفسنجان، پاداش بازیکنان و اعضای کادرفنی را پرداخت کردند. قرار است در روزهای آتی 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان پرداخت شود. خطیر منتظر پول شدن چک دوم اسپانسر است. گفته می‌شود این مبلغ 25 میلیارد تومان است که با آن می‌شود بخش دیگری از حقوق بازیکنان را پرداخت کرد. خطیر بنا دارد حداکثر تا نیم فصل با بازیکنان تسویه کامل کرده و حقوق فصل پیش را که ماه‌ها است عقب افتاده پرداخت کند. البته حقوق فصل جاری نیز جای خود دارد و مدیران استقلال باید فکری به حال آن کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی