صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

مهدی در پرتغال؛ 8 بازی و یک گل
طارمی نمره قبولی نگرفت

اوضاع برای مهدی طارمی در لیگ پرتغال بر وفق مراد پیش نمی‌رود. طارمی که در دو مسابقه گذشته پورتو مقابل بنفیکا و بارسلونا نتوانست گل بزند و گل او در دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا مردود شد، انگیزه زیادی در مسابقه با پورتیموننزه داشت تا بتواند به این روند پایان بدهد و دومین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر برساند که این اتفاق نیفتاد. ستاره ایرانی پورتو در نیمه اول و مثل دیدار با بارسلونا که خلق موقعیت‌های خوبی داشت، یک ارسال خطرناک مقابل پورتیموننزه انجام داد که بازیکنان تیمش نتوانستند از آن بهره ببرند و در دقیقه 64 هم تعویض شد. طارمی در این بازی نمره 7/6 را کسب کرد که نمی‌تواند نمره خوبی برای او باشد.
پورتو در دقیقه 9 دیدار مقابل پورتیموننزه روی پاس په‌په و شوت تماشایی اوانیلسون گل زد، در دقیقه 83 دیوید کارمو را به‌خاطر دریافت کارت قرمز از دست داد و یک گل مردود هم در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند تا در نهایت موفق به کسب پیروزی در این بازی شود.
 یاران مهدی طارمی با فراموشی دو شکست متوالی اخیرشان برابر بنفیکا و بارسلونا، با برتری یک بر صفر خانگی مقابل پورتیموننزه 19 امتیازی شدند و ضمن تثبیت جایگاه‌شان در رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال، فاصله دو امتیازی با بنفیکا رده دومی را حفظ کردند و به اسپورتینگ هم نزدیک شدند. مهدی طارمی در شرایطی حالا باید به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود که در هشت مسابقه لیگ برتر پرتغال یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.


برد، مصدومیت و تعویض
نحسی ایسترا برای محرمی

یاران محرمی در دیناموزاگرب که هفته گذشته در دیداری حساس مقابل هایدوک اسپلیت مثل بازی رفت شکست خوردند و نتوانستند نتیجه بگیرند، در مسابقه با ایسترا 1961 جبران کردند و توانستند این تیم را مغلوب کنند تا شرایط‌‌شان در بالای جدول لیگ کرواسی بهتر شود. دینامو زاگرب با نمایش کاملاً هجومی و ایجاد تنها یک خطر جدی روی دروازه‌اش، موفق به کسب پیروزی سه بر صفر در بازی خانگی برابر ایسترا 1961 شد تا 19 امتیازی شود و با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های ریه‌کا (22 امتیازی و صدرنشین) و هایدوک اسپلیت (20 امتیازی) در جایگاه سوم لیگ یک کرواسی قرار بگیرد و شانس صعود به صدر جدول را در صورت برتری در بازی معوقه داشته باشد.
صادق محرمی، بازیکن ایرانی دینامو زاگرب مقابل ایسترا 65 دقیقه در زمین بود و هشتمین بازی فصل خود در لیگ یک کرواسی را انجام داد. او به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و اردوی تیم ملی و همچنین تورنمنت اردن را نیز از دست داد. باید دید محرمی چه زمانی به تمرینات دینامو برمی‌گردد.

جستجو
آرشیو تاریخی