صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

جشن قهرمانی پشت به تماشاگران!
فاجعه‌ای که مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در چمن ورزشگاه آزادی رقم زد و با آبیاری این چمن با آب‌های آلوده باعث آبروریزی در دیدار پرسپولیس و النصر شده بود، مسئولان سازمان لیگ را بر آن داشت تا سکوی قهرمانی را روی پیست آماده کنند اما این اتفاق در شرایطی رخ داد که تماشاگران چند صد متر آن طرف‌تر و پشت به سکو نشسته بودند و عملاً بازیکنان و جشن قهرمانی را نمی‌دیدند! در عوض بازیکنان پرسپولیس روبروی سکوهایی جشن قهرمانی گرفتند که به دلیل بازسازی ورزشگاه خالی از تماشاگر بود و کسی روی آن ننشسته بود!


چرا جام را کارمند سازمان لیگ آورد؟
یکی دیگر از بدسلقیگی‌های سازمان لیگ در مراسم اهدای جام سوپرجام به پرسپولیس آوردن جام به جایگاه خود توسط یکی از کارمندان سازمان لیگ بود. این اتفاق در حالی رخ داد که تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله بهروز سلطانی، حمید استیلی، علی پروین، حسین کلانی و … نیز در ورزشگاه حضور داشتند و این جام می‌توانست توسط یکی از آنها حمل شود و در جایگاه قرار گیرد. اتفاقی که در بسیاری از کشورها رخ می‌دهد و یکی از چهره‌های سرشناس جام را حمل می‌کند.


شکایت آلومینیوم به جایی نرسید؟
بعد از شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد و اخباری درباره شکایت استقلال از پرسپولیس به نظر می‌رسد رأی صادره از سوی کمیته انضباطی آسیبی به تیم پرسپولیس نخواهد رساند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این شکایت‌ها گفته است شکایت از باشگاه ما رد شده است و ما هنوز به سقف قرارداد نزدیک نشده‌ایم و هنوز کمی جا داریم. رضا درویش به صراحت گفت مشکلی ما را تهدید نمی‌کند. این حرف‌ها بدین معنی است که کسر امتیاز از تیم پرسپولیس منتفی شده است و شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از سرخ‌ها به جایی نرسیده است.


خدادادی بالاخره جراحی شد
درست مثل ماجرایی که برای عیسی آل‌کثیر رخ داده بود برای مهاجم جوان سرخ‌ها هم رخ داد با این تفاوت که مهاجم جوان‌تر حتی بسیار بیشتر از عیسی بلاتکلیف ماند. علیرضا خدادادی سال گذشته دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شد. وی امیدوار بود بدون عمل جراحی این مشکل را پشت سر بگذارد، ولی اینطور نشد و او در شروع فصل جاری بار دیگر از این ناحیه به مشکل خورد تا بالاخره با تشخیص پزشکان، تصمیم قطعی برای جراحی روی زانوی او گرفته شد. این بازیکن روز یکشنبه، زیر تیغ جراحی رفت. بر همین اساس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز همراه با محمد امام‌وردی مدیر امور ورزشی این باشگاه برای عیادت از او در بیمارستان حضور پیدا کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی