صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

45 روز فقط یک بازی

این‌ بار استقلال با حضور هوادارانش میزبان هوادار است  دوباره بازی‌ها برای برپایی اردوی تیم ملی تعطیل شد. در این میان استقلال با احتساب تعطیلی‌های ابتدای فصل و تعطیلی چند روزه در 45 روز فقط یک بازی انجام داده که این مسأله می‌تواند در کیفیت کاراین تیم تأثیرداشته باشد. البته استقلال این بار با حضور هوادارانش به دیدار حریف می‌رود. ناآماده بودن زیرساخت ورزشگاه آزادی برای ورود تماشاگران از ابتدای فصل جاری لیگ برتر سبب شد تا استقلال و پرسپولیس بازی‌های خانگی خود را بدون تماشاگر برگزار کنند. در این خصوص روز گذشته هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آزادی راه یافتند و حالا این اتفاق برای استقلال هم رخ خواهد داد. استقلال روز28 مهرماه در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته ششم لیگ برتر مقابل هوادار تهران قرار می‌گیرد و در آن بازی با توجه به آماده‌سازی بخش‌هایی از سکوهای ورزشگاه آزادی، امکان حضور تماشاگران استقلالی‌ها فراهم خواهد بود. یازده روز دیگر انتظار استقلالی‌ها برای ورود به ورزشگاه دریک بازی خانگی این فصل تیم خود پایان پیدا می‌کند و جواد نکونام که از ابتدای فصل نسبت به بدون تماشاگر بودن بازی‌های خانگی تیمش گلایه می‌کرد، حالا نسبت به این موضوع خرسند خواهد بود.


هیأت مدیره استقلال تغییر می‌کند

کیومرث هاشمی وزیر ورزش در صدد است که تغییراتی در هیأت مدیره استقلال ایجاد کند. در این زمینه خانی یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال نیز می‌گوید: «اختلاف نظر در هیأت مدیره را تکذیب نمی‌کنم. اتفاقاتی در باشگاه استقلال افتاده است که باید سریعاً برطرف شود. وزیر ورزش بزودی تکلیف هیأت مدیره استقلال را مشخص می‌کند.» اینطورکه گفته می‌شود این بار قرار است اعضایی به هیأت مدیره استقلال بیایند که توانایی درآمدزایی داشته باشند.


نکو تقاضای بازی تدارکاتی داد

 تیم استقلال بعد از برتری مقابل تیم مس رفسنجان روز گذشته با حضور بازیکنان ذخیره و امید یک دیدار تدارکاتی برگزار کرد. بعد از این اتفاق جواد نکونام تمرین آبی‌پوشان را ۲ روز تعطیل اعلام کرد. طبق برنامه استقلالی‌ها از دیروز تمرینات آماده‌سازی خود را از سر گرفتند. نکونام از مدیران استقلال خواسته تا یک بازی تدارکاتی در تعطیلی پیش‌آمده برای استقلال در نظر بگیرند تا این تیم خودش را آماده بازی با هوادار کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی