خبر

نایب رئیس کمیته ملی المپیک:
فرهادی‌زاد: آغاز و پایان کار کاروان ایران با مدال بانوان همراه بود

مهین فرهادی‌زاد درباره عملکرد بانوان کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: «خوشبختانه پایان کار ورزشکاران ما در هانگژو با مدال یک خانم همراه بود. البته بهمنیار می‌توانست به فینال برسد چون بازی آخرش به مراتب سخت‌تر از دیداری بود که واگذار کرد.»
وی افزود: «جا دارد از تمام فدراسیون‌هایی که پیش از مسابقات و در جریان بازی تلاش کردند تا ورزشکاران بهترین عملکرد را داشته باشند تشکر کنم. بویژه فدراسیون کاراته که یک مدال خوشرنگ طلا و دو مدال برنز دختران که بسیار ارزشمند و شروع خوبی بود کسب کرد.»
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: «شروع‌کننده و پایان‌دهنده مدال‌آوری‌های ما بانوان بودند.»
 

اختتامیه بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که به میزبانی هانگژو برگزار شد، روز گذشته (یکشنبه، ۱۶ مهر) به پایان رسید و مراسم اختتامیه این بازی‌ها در استادیوم اصلی مرکز ورزشی هانگژو با نام نیلوفر آبی برگزار شد. در این مراسم تیم‌های حاضر رژه رفتند و پرچم شورای المپیک آسیا هم به میزبان بعدی بازی‌ها که آی‌چی و ناگویا ژاپن است، داده شد. چین با کسب ۲۰۱ طلا، ۱۱۱ نقره و ۷۱ برنز با مجموع ۳۸۳ مدال در جایگاه نخست بازی‌های هانگژو قرار گرفت. ژاپن با ۵۲ طلا، ۶۷ نقره، ۶۹ برنز و مجموع ۱۸۸ مدال دوم شد و کره جنوبی هم با ۴۲ طلا، ۵۹ نقره، ۸۹ برنز و مجموع ۱۹۰ مدال در جایگاه سوم ایستاد.

جستجو
آرشیو تاریخی