نارضایتی شمسایی با وجود برد 18 گله

 

تیم ملی فوتسال دیروز در نخستین گام از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی مالدیو رفت و با نتیجه 18 بر 2 به برتری رسید. سعید احمد عباسی شش بار، حسین طیبی چهار بار، امیرحسین داودی و بهروز عظیمی هر کدام دو بار و سالار آقاپور، مهدی کریمی و محمدحسین درخشانی برای ایران گلزنی کردند و دیگر گل تیم کشورمان نیز توسط بازیکنان مالدیو به ثمر رسید.
وحید شمسایی با وجود این برد انتظار بازی بهتری از شاگردانش در بازی‌های بعدی دارد. او بعد از بازی گفت: «ما از همه نیروهای خودمان استفاده کردیم. کیفیت بازی در زمین مشخص می‌شود و نتیجه نیز نمایانگر آن است. باید خیلی بهتر از این باشیم و برای بازی‌های بعد قطعاً با تفکر جدیدتری وارد زمین می‌شویم.»
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازی فردا مقابل قرقیزستان اضافه کرد: «بازی این تیم را تماشا و درباره آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد. هرچه دیدارها جلو می‌رود، کارمان سخت‌تر می‌شود. با این حال براساس تفکرات خودمان پیش می‌رویم.»
سعید احمدعباسی که شش بار دروازه مالدیو را گشود، درباره این مسابقه گفت: «همیشه سختی‌هایی در شروع هر تورنمنت وجود دارد. کارمان در شروع نیمه اول سخت بود، اما تمرکزمان با گذشت زمان بیشتر شد. ما دو گل دریافت کردیم که برای ایران خوب نیست، اما نقاط ضعف‌مان را برطرف می‌کنیم و در ادامه بازی‌ها، با قدرت و تمرکز بیشتری به میدان می‌رویم.»
او در مورد دیدارهای بعدی اضافه کرد: «هر مسابقه سختی‌های خودش را دارد و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. لبنان بازیکنان باتجربه خودش را بازگردانده و تیم خوب و قدرتمندی به شمار می‌رود. ما هم ایران هستیم و می‌خواهیم در همه تورنمنت‌های آسیایی بهترین باشیم.» در این گروه چهار تیم حضور دارند و تیم ملی فوتسال در دو بازی بعدی با قرقیزستان و لبنان روبه‌رو می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی