صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • منهای فوتبال
  • هانگژو
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • فوتبال ایران
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و دوازده - ۱۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و دوازده - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

نیکبخت: عکس خطیر و نکونام به آشتی کنان نمی‌خورد!

بازی سپاهان و الاتحاد باید تکرار شود

سرانجام خطیر و نکونام راضی شدند در کنار هم قرار گرفته و آشتی کنند، خیلی‌ها اما آشتی‌کنان این دو نفر را صوری می‌دانند. چند روز بعد از اینکه دبیر سعی کرد تا این دو نفر را آشتی دهد، پیشکسوتان استقلال هم جلسه‌ای با این دو نفر داشتند و در نهایت میان خطیر و نکو آتش بس اعلام کردند و قرار شد که از این پس استقلال در کمال آرامش به کار خود ادامه دهد، اما عکس‌هایی که از این آشتی‌کنان بیرون آمد هیچ کدام نشان از صلح بین دو طرف نبود و کسی باورش نشد از این پس این دو نفر بتوانند با هم اتحاد داشته باشند! استقلال طی چند مدت اخیر توانسته به تنهایی تمام اخبار حاشیه‌ای لیگ را پوشش دهد و اگر تیم‌های دیگر بدون خبر به کار خود ادامه دهند تیم پرطرفدار استقلال قادر است در صدر تمام اخبار فوتبال باشد، اما فعلاً مسئولان و نیمکت استقلال ترجیح دادند در آستانه بازی با مس رفسنجان حداقل ظاهر امر را حفظ کرده و وانمود کنند که تمام مسائل به خوبی و خوشی تمام شده است. در خصوص جلسه آشتی‌کنان خطیر و نکونام و همچنین حذف تیم امید از آسیا و اتفاقات بازی الاتحاد و سپاهان با نیکبخت هم کلام شدیم.

مهدیه دریابیگی
خبر‌نگار
سرانجام خطیر و نکونام آشتی کردند نظر شما در خصوص آتش‌بس مدیرعامل و سرمربی استقلال چیست؟
این آشتی‌کنان به چه مناسبت بود؟! چهار پنج هفته از لیگ می‌گذرد و اگر قرار بود پا درمیانی باشد ای کاش زودتر اتفاق می‌افتاد. استقلال نتوانست زمان نقل و انتقالات به خوبی یارگیری کند و نبود اتحاد به این تیم ضربه زیادی زد. ما هم به دیده یک طرفدار به استقلال نگاه می‌کنیم و دل‌نگران این تیم هستیم.
فکر می‌کنید در بحث اختلاف خطیر و نکونام کدام مقصر اصلی بودند؟
کسی را مقصر نمی‌دانم قطعاً هر کدام از آنها خودشان را دلسوز می‌دانند، اما مهم این است که به دلیل این اختلافات اتحادی وجود ندارد و این مسأله می‌تواند به استقلال ضربه زیادی بزند.
خیلی‌ها بر این باور هستند که آشتی‌کنان کاملاً سمبلیک بود!
 بله درست است، عکس‌های خطیر و نکونام به آشتی‌کنان نمی‌خورد و اصلاً به آشتی کردن شبیه نبود. ما پارسال ازاین مسائل ضربه خوردیم و جام باشگاه‌های آسیا را از دست دادیم. شما نگاه کنید ببینید چقدر جای استقلال در آسیا خالی است.
بعضی‌ها معتقدند از پرسپولیس حمایت بیشتری در این زمینه شده و عدم حمایت کافی از استقلال باعث حذف این تیم از آسیا شد.
اما من اینطوری فکر نمی‌کنم. شاید به پرسپولیس بیشتر توجه می‌شود اما ما به خاطر عدم مسئولیت مسئولان خود استقلال ضربه خوردیم و در حال حاضر در بین تیم‌های آسیایی نیستیم.
طی این چند وقت اخیر اخبار فوتبال به بازی‌های آسیایی اختصاص داشت و مشکل چمن ورزشگاه آزادی باعث بروز مشکلاتی شد و تعجب بازیکنانی مثل نیمار را به همراه داشت.
این همه دم از حرفه‌ای شدن می‌زنیم، اما هنوز یک زمین استاندارد نداریم که مقابل تیم‌های خارجی آبروی‌مان نرود. همه ما نسبت به وطن خود عرق داریم و در چنین شرایطی حرص می‌خوریم اما متأسفانه کاری از دست‌مان بر نمی‌آید و متأسفانه مسئول دلسوز هم نداریم.
بازی الاتحاد و سپاهان با بهانه‌گیری عرب‌ها برگزار نشد نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
این بهانه‌جویی الکی بود و درهمان زمین روز قبل تمرین کردند. بازی الاتحاد و سپاهان باید تکرار شود.
تیم امید هم از بازی‌های آسیایی حذف شد و از رفتن به المپیک هم بازماندیم. نظر شما دراین خصوص چیست؟
خیلی حیف شد جز اینکه حسرت بخوریم مگر کار دیگری از دست‌مان بر می‌آید؟
بعضی‌ها معتقدند که انتخاب عنایتی برای تیم امید اشتباه بود و ما استعدادها و ستاره‌ها را به راحتی می‌سوزانیم.
ما در سوزاندن استعدادها تخصص خاصی داریم. عنایتی را هم خیلی راحت سوزاندند. پیش از این هم گفتم حرفه‌ای نیستیم. شما نگاه کنید ژاپن چطور خودش را به یکی از قطب‌های اول فوتبال تبدیل کرد.
استقلال بعد از تعطیلی طولانی مدت باید در رفسنجان به مصاف مس برود نظر شما در خصوص این بازی چیست؟
من در مورد این بازی نظر خاصی ندارم و دلم می‌خواهد نظر کلی در خصوص بازی‌ها بدهم. چرا لیگ به هر بهانه‌ای در ایران تعطیل می‌شود. چرا باید لیگ تا مرداد سال آینده طول بکشد. باید باشگاه‌ها و فدراسیون هماهنگی داشته باشند تا لیگ این‌قدر طول نکشد اصلاً به نفع کل فوتبال نیست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی